Skip to main content
Iemand uit mijn familie wil graag naar SimYo overstappen, maar verbruikt veel data en wil dus een grotere internetbundel dan Simyo aanbiedt. Is de enige optie om MB's bij te kopen voor 5,- per 500MB? Of kan ze ook een vaste grotere bundel krijgen? Anders kiest ze waarschijnlijk toch voor een andere aanbieder.
Je kan krijgen wat er word aangeboden. Misschien is wat vaker wifi gebruiken een tip?
Hoi KatNomi,



Welkom op het Simyo forum.



Wat leuk dat jouw familielid nadenkt over een Simyo abonnement 😃 De grootste internetbundel voor nieuwe klanten bestaat uit 4000 MB. Wanneer je negen maanden of langer Sim Only klant bent, kun je kiezen voor onze nieuwe bundels. Deze gaan tot 6000 MB (4000 MB + 2000 MB gratis).



Tot die tijd is (indien nodig) het bijkopen van MB's een optie, of de tip van Raytje opvolgen :$



Mocht ze besluiten klant te worden, vergeet je dan niet gebruikt te maken van de VriendenDeal?



Groetjes,

Sean
Jammer. Dan zal ze wel kiezen voor een andere provider. Wifi heb je niet altijd overal, ze is freelancer en dus vaak onderweg... 🙂 Bedankt voor het duidelijke antwoord!
Ik begrijp je reactie niet.



Jij vraagt je je af of je grotere bundels kunt krijgen/kopen dan 500MB. Die zijn er, zoals Sean aangeeft, maar deze bundels oplopende tot 6.000 MB (ik heb er nu een puntje tussen gezet waardoor het wellicht iets duidelijker is.....) zijn dan toch nog steeds te klein???? :?
Hoi KatNomi,



Dat is jammer, maar begrijpelijk! Graag gedaan :D



@RicoK, Bedankt voor het meedenken! De grootste bundel voor nieuwe klanten telt 4.000 MB, de vraag was of het bijkopen van MB's de enige manier is om deze bundel te vergroten. Vandaar de reactie van KatNomi :$



Groetjes,

Sean
@RicoK, Bedankt voor het meedenken! De grootste bundel voor nieuwe klanten telt 4.000 MB, de vraag was of het bijkopen van MB's de enige manier is om deze bundel te vergroten. Vandaar de reactie van KatNomi :$



Ik las en lees nog steeds in de start post de vraag of er een grote 'vaste bundel' te verkrijgen is i.p.v. iedere keer 500MB (bij) te kopen.



Vandaar mijn reactie 😳

Reageer