Skip to main content
Hoi,



Ik heb al zo'n 2 weken geen mobiel internet. Ik heb alles wat hier op het forum gesuggereerd wordt al geprobeerd.

- APN naar 'internet'

- APN naar 'iphonekpn.nl' (staat hij standaard)

- Bij elkaar zo'n 10 keer uit en aangezet

- Mobiel internet in 'Mijn simyo' staat aan



Ik heb nu net m'n hele telefoon gewist en als nieuwe telefoon geinstalleerd. Dit helpt ook niet.



Help, wat is hier aan de hand?



Groet, Sander
Hoi svleeuwen,



Ik zie dat je eind februari 4G had aangezet, maar dat dit helaas niet werkte op jouw telefoon, omdat je een iPhone 5 hebt.

Nu is het weer uitgezet dat je ervoor betaalt, maar je zal alsnog wel gebruik moeten blijven maken van de APN "KPN4g.nl".



Ik hoor graag van je of je met deze APN wel weer verbinding krijgt met mobiel internet! 🙂
Ja! Waarom heb ik daar niet aan gedacht. Het werkt. Thanks.
Hoi svleeuwen,



Dat is fijn om te horen 🙂 En bedankt dat je het ons ook laat weten.

Al van plan om een ander toestel aan te schaffen binnenkort?



Groetjes,

Charlene

Reageer