.

Beantwoord

iPhone 5 en 3G

  • 4 April 2013
  • 6 reacties
  • 385 Bekeken

Badge
Om mobiel meer te kunnen internetten heb ik mijn abonnement gewijzigd. Sinds de wijziging is ingegaan heb ik geen toegang meer tot 3G. Begrijp uit alle posts op het forum dat ik dan wijzigingen moet doorvoeren in mijn instellingen. Zie ook dat de moderatoren dan de instellingen rechtstreeks naar de vragenstellers mailen. Kan één van de moderatoren dat ook aan mij sturen. Bedankt.
icon

Beste antwoord door Alex 9 April 2013, 14:52

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Werkt het inmiddels?
Badge
Nee en van Simyo ook nog geen reactie.
Reputatie 2
Badge +1
Ik heb zelf ook een iphone 5 maar hier hoef je geen instellingen te veranderen om het werken te krijgen, die haalt hij vanzelf op bij simyo.

Mocht je problemen hebben kan je proberen om je aan/uit knop en home knop tegelijk een seconde of 5 ingedrukt te houden totdat het scherm op zwart gaat en het appeltje verschijnt.

Werkt dit niet dan kan je je telefoon aan je computer hangen en een zogenaamde herstel uitvoeren via itunes, dan wordt je software compleet schoon geinstalleerd en worden ook je provider instellingen direct opnieuw binnen gehaald.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi rowi001,

Ik zie dat je inmiddels hebt kunnen internetten via ons netwerk. Kun je inderdaad internetten met je iPhone? Zo ja, kan je laten weten wat de oplossing voor jou was?

Groetjes,

Alex
Badge
Omdat het mij niet lukte om mobiel te internetten met mijn iphone 5 dacht ik dat ik de oplossing misschien via het forum zou vinden. Toen dat niet lukte heb ik de klantenservice van Simyo gebeld. Het advies was om mijn iphone helemaal uit te zetten en dan na 15 minuten weer aan te zetten. In die 15 minuten heeft de klantenservice een reset gedaan. Sinds de reset heb ik tot volle tevredenheid mobiel internet.
Badge +6
Omdat het mij niet lukte om mobiel te internetten met mijn iphone 5 dacht ik dat ik de oplossing misschien via het forum zou vinden. Toen dat niet lukte heb ik de klantenservice van Simyo gebeld. Het advies was om mijn iphone helemaal uit te zetten en dan na 15 minuten weer aan te zetten. In die 15 minuten heeft de klantenservice een reset gedaan. Sinds de reset heb ik tot volle tevredenheid mobiel internet.

Hoi Rowi001,

Fijn te horen dat het resetten van je aansluiting het probleem heeft opgelost. Fijne dag.

Reageer