.

Beantwoord

Internetverbruik zonder het te weten

  • 25 January 2014
  • 3 reacties
  • 596 Bekeken

Ik kreeg een melding dat ik veel van mijn MB's uit de bundel had verbruikt. Ondanks dat ik na deze melding niet op internet heb gezeten, loopt mijn internetrekening wel op (buiten bundel). Hoe kan dit en hoe kan ik het voorkomen?
icon

Beste antwoord door MartijnR 26 January 2014, 11:05

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Als je geen internet wilt buiten je bundel, dan zijn er een aantal manieren om dit te doen. De eerste is de beste oplossing en dat is internet uitzetten op je persoonlijke Simyo pagina. Dan is het ook gewaarborgd door Simyo. De tweede optie is gewoon internet op je mobiel uitzetten als je geen internet via 3G wilt, maar alleen WiFi. De derde oplossing is een app installeren (als je een smartphone hebt) die je internet verbinding monitoord. Deze houdt niet alleen je verbruik bij, maar kan bij een bepaalde quota ook je internet uitzetten op je mobiel. Er zijn veel apps die je verbruik controleren, maar let er op dat deze niet worden ondersteund door Simyo. Ikzelf gebruik watchdog3G, maar OnavoCount schijnt ook een goede te zijn.

Kun je hier iets mee?
yep dat klopt wat martijn zei , bij simyo is niet zoals Telfort die heeft internet bundel met datum dus als voorbij de datum al is het de data niet alles verbruik dan is automatisch gestopt. Dat is altijd zo provider heeft eigen manier om geld te verdienen je moet je zelf oppassen ,zet gewone uit van jou eigen simyo pagina loggin wat je wil, dan is het voorbij de probleem .😕
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Monique76, welkom op het Simyo forum :)

Het is zoals Martijn® zegt 😉 (Waarvoor dank!)

Aboe Mbarak; welkom op het forum en ook bedankt voor het meedenken.

Reageer