Skip to main content
Zie zojuist dat ik gisteren internetverbruik heb gehad in de vroege ochtend en precies voor middernacht. Ik sliep. Hoe kan dit?
Hoi RoTiel,



Welkom op het Simyo Forum.



Ik ga er vanuit dat je niet slaapwandelt en ondertussen gebruik maakt van het internet op je mobiel 😉



Het is zeker mogelijk om een connectie te maken met ons netwerk zonder dat jij hier daadwerkelijk de opdracht voor geeft. Denk aan automatische updates, het binnen halen van e-mails of andere berichten of achtergrondprocessen. Dit doet jouw telefoon allemaal zonder dat jij dit gelijk in de gaten hebt.



Als jouw wifi verbinding niet helemaal stabiel is, hapert of helemaal wegvalt, zal jouw telefoon automatisch ondersteuning zoeken bij ons netwerk. In sommige telefoons wordt zelfs het sterkste netwerk geselecteerd en dat is soms ons netwerk. Via dit blog leggen we aan je uit hoe je het beste met je databundel om kunt gaan en hoe je dit soort dingen in de toekomst kunt voorkomen.



Heb je hier iets aan? Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten :)



Groetjes,

Angela
Hallo Angela, dankjewel voor je uitleg! Ik ga het blog lezen en alert letten op mijn verbruik. Groetjes, Roos
Hoi Roos,



Graag gedaan! Je moet het allemaal maar net weten natuurlijk 🙂 Ik hoop dat ons blog je helpt en je nog meer inzicht gaat geven in je verbruik. Met de tips en tricks die we jou geven, kun je al heel veel voorkomen!



Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten. We staan voor je klaar.



Groetjes,

Angela

Reageer