.

Beantwoord

internetverbruik terwijl optie uit staat

  • 2 July 2012
  • 4 reacties
  • 852 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb een bel ben sms abonnement Zelden afgesloten voor mijn kind op mijn naam. Bij de  instellingen heb ik internet/mms op uit staan. Juist, omdat ik niet wil dat mijn kind via dit mobiele nr. internet. Nu blijkt dat er gisteren wel is geïnternet op dit nr. 06-13620954. Kosten € 4,33. Hoe kan dit, terwijl het niet zou moeten kunnen?

Daarnaast heb ik zelf een abonnement Weinig met basis internet bundel op nr. 06-49362370 al vanaf eind april. Nu kijk ik naar de factuur en wat blijkt ook daar een bedrag van € 4,33 voor gesprekskosten en smsjes. Alleen deze op 30 en 31mei jl. terwijl ik de bundel nog niet had verbruikt. Hoe kan dit?
In het verleden had ik enkel prepaid. sinds kort 2 abonnementen genomen, omdat ik dacht goedkoper uit te zijn. Daarnaast had ik vertrouwen, maar nu het al bij mijn 2 abonnenmentjes, die ik net heb afgesloten, heb ik m'n twijfels. Hoe lossen we dit op?

Mvg Elz Westen
icon

Beste antwoord door Alex 6 July 2012, 18:01

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge
Ik heb nu 2x gebeld met de klantenservice. Min. 25 min. aan de lijn voordat er contact is. Dit vindt ik een erg slechte service. Gisteren zou de technische dienst het internetten blokkeren. Op mijn instellingen had ik nl. internet/mms uit staan. Tot mijn verbazing blijkt nog steeds dat er op dit nr, kaan worden geïnternet. Ook minden in de nacht terwijl ik slaap. Ik heb ook een ander abonnement deze echter wel met internetbundel. Hier zou volgens het overzicht vannacht om ongeveer half 3 zijn geïnternet. Ik weet zeker dat ik lag te slapen. Hoe kan dit? Met prepaid was ik meer tevreden. Maar dit vind ik erg vervelend, omdat de kosten doorlopen die niet door mij zijn gemaakt en dat deze kosten wel van je rekening wordt gehaald. Aangezien de klantenservice vredslijk slecht bereikbaar is, kost het veel energie om dit recht te zetten. Ik hoop dat dit wordt recht gezet.

Elza
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum e.westen,

We zien inderdaad dat de optie internet op je mobiel/mms nog aan stond ondanks het uitzetten van deze optie. Hier kun je natuurlijk niets aan doen. De verbruikskosten welke veroorzaakt zijn door internet verbruik zijn daarom ook onterecht. We zullen de internet verbruikskosten welke vorige maand en deze maand geregistreerd zijn daarom ook verrekenen met je komende factuur/facturen. De optie is nu geheel uitgeschakeld. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Badge
Ik heb mail ontvangen, dat mijn faktuur klaar staat over de maand juli 2012. Wat schets mijn verbazing er wordt weer een bedrag in rekening gebracht € 11,22 voor internetgebruik. Bij de vorige faktuur over de maand juni 2012 is dit netjes verrekend. Ook kan er geen internetverbinding meer gemaakt worden vanaf 7 juli 2012. Dit is netjes opgelost. Ik zou graag zien, dat ik de faktuur van juli 2012 wordt gecorrigeerd voordat dit van mijn rekening wordt afgeschreven. De abonnementskosten van € 3,99 wil ik natuurlijk wel betalen. Ik verwacht dat dit z.s.m. wordt rechtgezet.

Groet Elza
Reputatie 5
Badge +10
Hoi e.westen,

De totale onterechte internet kosten zin al verrekend met je vorige factuur. Dat is incl. de € 11,22. Ik heb je privé bericht ook beantwoord.

Groetjes,

Alex

Reageer