Skip to main content
di 27 aug heb ik mijn prepaidkaart in mijn telefoon gedaan, in de nacht kreeg ik een sms voor de mms en internet instellingen, wat ik opgeslagen heb, zo ver ik weet heb ik alle pushing apps verwijderd. nu heb ik nog geen minuut gebeld of internet gebruikt en is er al ruim 15.00 euro afgeschreven van mijn tegoed. hoe kan dat. want dit klopt voor geen meter natuurlijk. ik heb gisteren ook nog internet uitgezet via deze site en nog loopt het door. ik eis dat het tegoed terug gezet word.
di 27 aug heb ik mijn prepaidkaart in mijn telefoon gedaan, in de nacht kreeg ik een sms voor de mms en internet instellingen, wat ik opgeslagen heb, zo ver ik weet heb ik alle pushing apps verwijderd. nu heb ik nog geen minuut gebeld of internet gebruikt en is er al ruim 15.00 euro afgeschreven van mijn tegoed. hoe kan dat. want dit klopt voor geen meter natuurlijk. ik heb gisteren ook nog internet uitgezet via deze site en nog loopt het door. ik eis dat het tegoed terug gezet word.



Hoi RONNO66,



Ja, dat kan snel gaan zonder bundel. Ik snap dat je geschrokken bent. Bij Simyo staat je internetoptie standaard aan, en zonder bundel betaal je het Pay as you go tarief. Dan loopt het al snel op.

Ik zie dat je toestel bij het eerste gebruik van internet best wat MB's in één keer heeft opgeslurpt. Wellicht voor instellingen of iets dergelijks. Daarna kleine pakketjes. Wat dat precies is geweest, kunnen we helaas niet zien, dat mogen we niet registreren.

Je hebt er goed aan gedaan om de optie op Mijn Simyo uit te schakelen. Dat kunnen we hier nazien. Ik zie ook dat ondanks dat jij dat goed hebt uitgevoerd, er iets is blijven hangen dat verbruik toch nog mogelijk maakte. Dat ga ik uiteraard voor je vergoeden. De optie is uitgezet op 28-8 om 15:08 en al het verbruik van daarna zal ik weer toevoegen aan je beltegoed. Ik moet het eerst even uitrekenen ;)



Groetjes,

Charlene
hallo charlene

ik zie dat er nog niks is gebeurd. hoelang nog ? want jij zei dat je zou kijken voor de vergoeding vanaf 28 aug. na 15.08u daar ga ik niet mee akkoord. ik wil dat het vergoed word na dat ik de instellingen had opgeslagen, ik was in mijn nachtdientst nadat ik wakker werd zag ik de sms dat mijn beltegoed op was. je begrijpt dat ik slapend niet met mijn telefoon aan het spelen ben.
Hoi RONNO066,



De reden dat Charlene een paar dagen gewacht heeft met uitrekenen wat je exact terug gaat ontvangen van ons aan beltegoed is omdat er soms nog wat vertraagde gegevens verwerkt worden. Als we dan beltegoed opwaarderen, kunnen we vervolgens wéér gaan rekenen...

Volgens mij stond het wel op d'r agenda, maar ik pik dit klusje gewoon even van haar ;)



Je hebt je optie 'internet op je mobiel' op 28 augustus 2013 uitgezet, om 15.03 uur.

Het eerstvolgende verbruik dat er dus teveel is geweest, is van de 28e, om 15.08 uur. Vanaf toen krijg je het dus terug.



In totaal gaat het om €2,81 en dit tel ik op bij je beltegoed.



Ik begrijp dat je niet slapend met je telefoon aan het spelen bent. (Al word ik soms wel eens wakker met m'n mobiel in m'n hand...)

Als ik zo naar je verbruik kijk, lijkt het er op dat je een app hebt die om de zoveel minuten een iets aan data ontvangt of verstuurd.

Héél regelmatig werd en 18 of 21 bK aan dataverbruik geregistreerd, en om de 3 uur exact een iets groter datapakketje.



Je hoeft dan inderdaad niet zelf aan de knoppen te zitten om toch data te verbruiken 😞

Reageer