Skip to main content
Ik ben heel teleurgesteld met de aankoop van een simyo abbonement. Ik gebruik het nu een maand, maar de verbinding is heel slecht. In het begin van mijn abbonement heb ik voor 11 euro ongeveer met 3g gedownload verbruikskosten. Nadat heb ik alleen maar met wifi gedownload en staat er nu opeens 31 euro ongeveer. Ik heb verder 1 sms gestuurd in het binnenland maar op mijn simyo staat er dat ik naar het buitenland heb verstuurd terwijl dat niet Zo is.



Ik ben Zeker niet van plan om meer dan 11 euro verbruikskosten te betalen voor de eerste maand.



Verder heb ik 3 x de klantenservice gebeld waarbij in ongeveer 45 minuten moest wachten per gesprek en er nog steeds niet werd opgenomen. De derde keer wers ik Zelfs afgewezen :s



Graag wacht in met spoed op uw antwoord.
Hoi Bbur,



De sms die is verstuurd komt door de app FaceTime die ter registratie een sms verstuurd naar een telefoonnummer in The UK. Je kunt op het WIFI hebben gezeten maar wanneer het signaal te zwak word dan zal het toestel schakelen naar het mobiele netwerk. Ik kan éénmalig de grootste internetbundel in rekening brengen om de kosten binnen de bundel te laten vallen, de kosten die buiten de bundel vallen zullen in rekening worden gebracht. Graag verneem ik of je hier accoord mee gaat.



In dit topic kan je lezen wat er voor veel internetverbruik kan zorgen.

Reageer