Skip to main content
heb de laatste 2 maanden al elke keer te veel mb gebruikt omdat hij mb's gebruikt als ik wifi aan heb staan. Soms wel 500 mb in een nacht.

Jullie kunnen daar vast niks aan doen en laten mij maar gewoon lekker iedere maand 25 euro extra betalen en waar van denk je dat ik dat moet doen. Ben 14 jaar en heb geen werk. Moet dus nu me abbo opzeggen omdat ik het niet meer kan betalen. Bedankt simyo!!!
Dat is vervelend apenkooi. Jij weet dat smartphones in standby overschakelen op 3G? Ook al zit je in een WiFi omgeving.

Hetis misschien handig als je je apps eens onder de loep neemt. Games, weet ik allemaal wat.  Daar zit vast / mogelijk een boosdoener tussen. 

Het zou dus zomaar kunnen zijn dat je niet Simyo moet bedanken maar jezelf. ;)



Ps op jouw leeftijd had ik een bijbaantje om mijn dingen te kunnen betalen. Is maar een idee. 
heb de laatste 2 maanden al elke keer te veel mb gebruikt omdat hij mb's gebruikt als ik wifi aan heb staan. Soms wel 500 mb in een nacht.

Jullie kunnen daar vast niks aan doen en laten mij maar gewoon lekker iedere maand 25 euro extra betalen en waar van denk je dat ik dat moet doen. Ben 14 jaar en heb geen werk. Moet dus nu me abbo opzeggen omdat ik het niet meer kan betalen. Bedankt simyo!!!




Hoi Apenkooi,



Ik snap dat het vervelend is wanneer je tegen kosten aanloopt die je niet had verwacht. Het is mogelijk wanneer het wifi signaal te zwak wordt en het toestel kan schakelen naar het mobiele netwerk. In dit topic kan je lezen wat er voor veel internet verbruik kan zorgen.

Reageer