Skip to main content
Hallo,



De 24ste kreeg ik een bericht dat ik over mijn internet heen was, hierbij mijn data gewoon uitgezet, en alleen een paar simpele websites bekeken met een waarde voor nog geen MB.



Nu heb ik een factuur gekregen van 120€ op de 25ste. Ik ben het totaal niet over eens met deze kosten die in rekening gebracht worden, als je over je abbonenent heen bent en je opent een filmpje ( wat snel al 50mb kost) kost dit maar lieft €75 dit is echt te absurd voor woorden.



Ik ben het er hier dus niet over eens.



Gr René
Hallo,



De 24ste kreeg ik een bericht dat ik over mijn internet heen was, hierbij mijn data gewoon uitgezet, en alleen een paar simpele websites bekeken met een waarde voor nog geen MB.



Nu heb ik een factuur gekregen van 120€ op de 25ste. Ik ben het totaal niet over eens met deze kosten die in rekening gebracht worden, als je over je abbonenent heen bent en je opent een filmpje ( wat snel al 50mb kost) kost dit maar lieft €75 dit is echt te absurd voor woorden.



Ik ben het er hier dus niet over eens.



Gr René




Hoi R.akker,



Welkom op het forum!

Ik snap dat het vervelend is om hoge factuur te ontvangen waar je niet op had gerekend.



Een simkaart registreert enkel berichten, telefoongesprekken en/of internetverbruik, wanneer het toestel daar de opdracht toe krijgt van een gebruiker. Een simkaart kan niet zelf denken of handelen en wordt te allen tijde aangestuurd via het toestel en dus de gebruiker. Het verbruik krijgen wij door van het netwerk die het weer door krijgt van je simkaart.



Simyo mag niet bijhouden wat je op het internet doen behalve bijhouden op welke dagen je gebruik hebt gemaakt van het internet en hoeveel je hebt verbruikt.



In dit topic kan je lezen wat voor veel gebruik kan zorgen van het internet op je toestel.

Reageer