Skip to main content
Zojuist een rekening gekregen waarbij opeens in een nacht 5x mobiel internet is gebruikt en dat terwijl internetgebruik UIT staat (instelling account) Het nummer is als zodanig al jaren ingesteld en heb dus ook nooit mobiel internet gebruikt (is trouwens niet het nummer dat aan dit account gekoppeld is)

Simyo heeft het nagekeken en zegt dat de blokkering niet goed stond en dat is gereset en staat nu wel goed.



Bijft een vreemd verhaal vanuit Simyo. Voor het verbuik van € 0,10 maak ik er geen halszaak van (er werd nl niet eens aangeboden om die € 0,10 te retourneren), maar ik wil hier wel waarschuwen dat er kennelijk toch technisch wat mis kan gaan bij Simyo, en het dus niet ligt aan de gebruiker, wat Simyo wel suggereert.
Hoi Divers, welkom op het Simyo forum :)



Ik heb je gegevens erbij gepakt. (Ik heb op dit nummer gekeken. Alleen hier zie ik een notitie staan. Mocht het toch om een ander 06-nummer gaan, dan kun je deze via een privébericht sturen).



Je geeft aan dat er in een nacht 5 x mobiel internet is gebruikt. In je verbruiksgegevens zien ik dat er op 20 december inderdaad 5 sessies zijn geweest. De kosten hiervan waren in totaal € 0,10 cent.



Ook geef je aan dat je internetgebruik uitstaat. Dit kan ik inderdaad terugvinden in het systeem. Je optie 'Internet op je mobiel' staat uit op Mijn Simyo. Als deze optie uitstaat, dan betekent dit dat je simkaart geen verbinding kan maken met het internet.



In jouw geval heeft er toch internetverbinding plaatsgevonden. Dit hoort natuurlijk niet.

Ik zie dat je medewerkster die je gesproken hebt, dit meteen heeft doorgestuurd naar de technische afdeling. De technische afdeling gaat achterhalen hoe dit heeft kunnen gebeuren, zodat dit niet nog eens plaatsvindt.



Het is dus heel goed dat je contact met ons hebt opgenomen hierover! Ook is er een instelling goed gezet, zodat dit in jouw gegevens goed staat. Je kunt dit voor je eigen gemoed nog even in de gaten houden.



De kosten van € 0,10 zal ik voor je vergoeden. Je zult deze vergoeding op je eerst volgende factuur zien verschijnen.

Reageer