Skip to main content
Hallo,



Ik ben sinds drie weken overgestapt van Vodafone op Simyo. Om kosten te besparen. Vervolgens zit ik nu al aan mijn datalimiet terwijl ik bijna altijd gebruik maak van WIFI en niet meer op internet zit dan voorheen. Bij Vodafone verbruikte ik gemiddeld per maand nog geen 200 mb terwijl ik bij Simyo nu binnen drie weken al bijna over de 400mb ben gegaan. Dit kan toch bijna niet? Op dit forum las ik dat er problemen zijn met Apple waardoor er tegelijkertijd gebruik wordt gemaakt van wifi en 3g netwerk. Hier heb ik met Vodafone nooit last van gehad. Daarnaast geven medewerkers van Simyo de tip om mms/dataverbruik uit te schakelen. Dit zou betekenen dat je buitens huis geen internet meer hebt. Dit kan toch niet de enige oplossing zijn? Ik wil gewoon gebruik kunnen maken van 3g netwerk zonder me constant zorgen te hoeven maken over dataverbruik. Bij Vodafone hoefde ik me daar immers ook geen zorgen over te maken. Hoe kan het dat mijn dataverbruik zo ontzettend is gestegen sinds ik bij Simyo aangesloten ben, terwijl mijn internetgedrag niet is veranderd?
Vreemd hoor, ik heb hier geen last van.

Gebruik een iPhone4 en heb 200mb per maand en heb nu nog 167mb over....

Ik zet mms/dataverbruik nooit uit via mijn Simyo.

Dus ik weet niet wat er aan de hand is.

Ik kan zien in de app: my data manager dat ik via 3G verbruik heb zodra ik de iPhone aanzet.

Maar dat is echt minimaal.
Welkom op het forum Laura1987,



Het is voor ons niet mogelijk om te controleren hoe je de bewuste data hebt verbruikt. Dit ivm jouw privacy.



Indien je jouw internetverbruik wilt controleren kan je hiervoor, zoals koorelle2 aangaf, een app downloaden die jouw verbruik registreert.

Reageer