Skip to main content
Sinds ik n simyo kaart gebruik heb ik problemen met internet verbindingen. Ik heb inmiddels alle adviezen en gebruikers tips geprobeerd! Bij iedere nieuwe poging werkt internet ongeveer 2 dagen. Daarna wordt de verbinding verbroken. Helemaal dood!

Ik heb de indruk dat de kaart niet goed is. Graag hulp/advies.
Hoi habo,



Ik zie dat je hierover ook al via e-mail uitgebreid contact hebt gehad en dat er inmiddels een vervangende simkaart is gestuurd.

Kun je laten weten of dat geholpen heeft, wanneer je deze in gebruik hebt genomen?
hij doet het! de vervangende kaart geplaatst en hij doet het na 1 week nog steeds!
Hoi habo,



Wat fijn om te horen, dankjewel voor je terugkoppeling! 🙂
Mijn internet werkt niet op mijn gsm het is een Acer z5
Hoi mv19,



Welkom op het forum :)



Ik zie dat je hier en hier ook dezelfde vraag hebt gesteld. Het is niet de bedoeling om je vraag op meerdere plekken op het forum te plaatsen. Ik zal je daarom alleen hier antwoord geven. Zo houden we het forum overzichtelijk en gebruiksvriendelijk :)



Ik heb de optie voor internet een reset gegeven. Als je je telefoon uit/aan doet zou je moeten kunnen internetten. Als dat niet werkt, kun je via dit topic je internetinstelling goed zetten. Als deze instellingen niet werken, kun je nog KPN4G.nl als APN instellen. Dat kan werken om je van 4G bent teruggegaan naar 3G.



Zou je in dit topic willen laten weten of het is gelukt om internet werkend te krijgen? Ik hoor graag van je 🙂
Werkt nog niet ik snap er niks van en ik heb jaren in een gsm zaak gewerkt dit heb ik nog nooit mee gemaakt internet wil gewoon niet werken .
Het werkt nu simyo bedankt voor de hulp
Hoi mv19,



Super om te horen dat je telefoon nu wel werkt! Kun je ons vertellen hoe je dit hebt gedaan? 😃

Reageer