.

Beantwoord

Internetsnelheid Tringg klanten & Simyo klanten

  • 9 July 2013
  • 2 reacties
  • 2290 Bekeken

Geachte mevrouw, meneer,

Via de link: http://www.simyo.nl/mobiele-data-snelheid las ik:

Simyo biedt klanten die zijn overgestapt van Tringg naar Simyo (mei 2011) een downloadsnelheid van maximaal 7,2 Mbps en een uploadsnelheid van 1,4 Mbps, conform de algemene voorwaarden.

Dit in tegenstelling tot "gewone" klanten die maximaal 2,0 Mbps capaciteit hebben.

Waarom krijgen deze klanten dit voordeel? Kunnen klanten met een niet-Tringg achtergrond ook deze voordelen benutten?

Daarnaast ontbrak er in de informatie gegevens over het tarief wanneer de Internetbundel verbruikt is. Hoeveel bedraagt het tarief in deze situatie? Wordt men hierover genotificeerd (sms)? Of gaat de bundel over in een minimale capaciteits onbeperkte service voor de betreffende maand?

Dank u.

Met hartelijke groet,
Jeroen Snel
icon

Beste antwoord door Natascha 10 July 2013, 10:30

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge +1
Over verbruik kan ik je vertellen dat je een sms krijgt als je 75% verbruikt hebt en daarna een sms als je door je bundel heen bent,
Let dan goed op dan lopen de kosten snel op
Badge +6
Geachte mevrouw, meneer,

Via de link: http://www.simyo.nl/mobiele-data-snelheid las ik:

Simyo biedt klanten die zijn overgestapt van Tringg naar Simyo (mei 2011) een downloadsnelheid van maximaal 7,2 Mbps en een uploadsnelheid van 1,4 Mbps, conform de algemene voorwaarden.

Dit in tegenstelling tot "gewone" klanten die maximaal 2,0 Mbps capaciteit hebben.

Waarom krijgen deze klanten dit voordeel? Kunnen klanten met een niet-Tringg achtergrond ook deze voordelen benutten?

Daarnaast ontbrak er in de informatie gegevens over het tarief wanneer de Internetbundel verbruikt is. Hoeveel bedraagt het tarief in deze situatie? Wordt men hierover genotificeerd (sms)? Of gaat de bundel over in een minimale capaciteits onbeperkte service voor de betreffende maand?

Dank u.

Met hartelijke groet,
Jeroen Snel


Hoi Jeroensnel,

Welkom op het forum!
De Tringg klanten hebben hun snelheid voor het internet behouden omdat een voorwaarden was voor het overnemen van de Tringg klanten. De Simyo klanten kunnen helaas geen gebruik maken van deze snelheid. Wanneer je 75% en 100% van je internetbundel hebt verbruikt dan krijg je hier een sms en e-mail over ter waarschuwing.

@ Erickiel bedankt voor het meedenken.

Reageer