.

Beantwoord

internetkosten tijdens gebruik v wifi

  • 20 December 2012
  • 6 reacties
  • 1133 Bekeken

Hoe kan het dat ik moet betalen voor internet gebruik, terwijl ik (voor zover ik weet) alléén internet nadat ik wifi heb ingeschakeld?
icon

Beste antwoord door Alex 24 December 2012, 14:54

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 1
Badge +2
Er is al heel veel over geschreven op dit forum. Gebruik de zoek functie eens met de woorden: wifi internet verbruik
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum gerrieklok,

Deze vraag is inderdaad al vaak gesteld. Ik heb daarom een speciaal topic aangemaakt waarin veel informatie terug te vinden is over internet verbruik i.c.m. met een simkaart van een mobiele provider. In dit topic kun je de informatie terug vinden.

Om kort in te gaan op je vraag. Als je wifi verbinding zwak is of weg valt is het mogelijk dat je toestel automatisch overschakelt naar het netwerk van je mobiele provider. Dit heb je niet altijd in de gaten. Dit kun je voorkomen door de mobiele data verbinding volledig uit te zetten op je toestel als je gebruik maakt van wifi.

Groetjes,

Alex
Halo,

In de maand november totaal geen wifi verbruikt terwijl wifi wel is ingesteld op mijn toestel. In oktober lukte het wel om veel wifi te gebruiken dus het ligt niet aan het toestel.
Vreemd vind ik dat terwijl er in mijn woonomgeving mensen zijn die wel wifi verbruiken in dezelfde omgeving.
Ik hoop dat jullie een oplossing hebben het gaat om een HTC Wildfire S
Mvg dianne
Reputatie 4
Badge +8
Halo,

In de maand november totaal geen wifi verbruikt terwijl wifi wel is ingesteld op mijn toestel. In oktober lukte het wel om veel wifi te gebruiken dus het ligt niet aan het toestel.
Vreemd vind ik dat terwijl er in mijn woonomgeving mensen zijn die wel wifi verbruiken in dezelfde omgeving.
Ik hoop dat jullie een oplossing hebben het gaat om een HTC Wildfire S
Mvg dianne



Hallo Hoogland,

Wat is je vraag precies?
Reputatie 7
Badge +9
Hallo Hoogland,

Wat is je vraag precies?

 
Probeer hem ook helder te krijgen. Bedoel je dat je met je telefoon in november geen verbinding via wifi kon krijgen en je dus ook geen datagebruik via wifi had? 
En hoe was het dan in december? 
Badge +6
Halo,

In de maand november totaal geen wifi verbruikt terwijl wifi wel is ingesteld op mijn toestel. In oktober lukte het wel om veel wifi te gebruiken dus het ligt niet aan het toestel.
Vreemd vind ik dat terwijl er in mijn woonomgeving mensen zijn die wel wifi verbruiken in dezelfde omgeving.
Ik hoop dat jullie een oplossing hebben het gaat om een HTC Wildfire S
Mvg dianne


Hoi Hoogland,

Simyo heeft geen invloed op je WIFI verbinding op je toestel. Dit gaat namelijk via je eigen thuis netwerk of de hotspot waar je gebruik maakt van het internet. Ik raad je aan contact op te nemen met de leverancier van je toestel wellicht kunnen zij je hier verder mee helpen.

Reageer