.

Beantwoord

internetkosten per MB in plaats van bundel

  • 4 October 2012
  • 10 reacties
  • 856 Bekeken

Badge
Hallo

Ik heb sinds kort een abbo 1 jaar bij simyo 

100 sms/belmin
200 mb

€ 8 euro per maand

nu kijk in na 4 dagen naar mij verbruik en zie ik een bedrag van in de 50 euro !
hier baal ik gruwelijk van!

waarschijnlijk wordt mijn bel/sms/internet verbruik niet van de bundels afgehaald.

ik heb ook nooit een welkoms smsje gekregen of instellingen.

mijn internetinstelling heb ik zelf ingesteld het "ja naar 1300" niet werkte.

Ik zou hier graag een oplossing voor willen. :o
icon

Beste antwoord door Arie 12 October 2012, 09:21

Bekijk originele reactie

10 reacties

Ik heb het zelfde probleem, alleen dan hoor ik 1000 mb te hebben. Erg vervelend, en er wordt niet gereageerd op mijn vraag en belletjes.
Badge +2
Beste Derian,

Wij gaan dit maandag laten rechttrekken, de IT afdeling is vandaag namelijk vrij. De kosten die buiten de bundel zijn berekend zullen worden vergoed. Onze excuses voor het ongemak. Hou dit topic in de gate.

Groetjes,

Arie
Badge +2
Beste Bourne,

Uit onze gegevens blijk dat jouw probleem inmiddels is opgelost. Als je verder nog vragen hebt horen wij die graag.

Groetjes,

Arie
Badge
Beste Arie,

U had aangegeven dat het probleem maandag recht getrokken zou worden. Maar ik heb nog niets gemerkt.

Ik hoop dat mijn probleem z.s.m. wordt verholpen.

M.v.g,

Derian
Badge +2
Beste Derian,

Mijn excuses dat je niet eerder iets van mij hebt mogen vernemen. Ik zou dit eerst handmatig laten aanpassen door de IT afdeling. Echter blijk jij niet de enige te zijn met dit probleem. De IT afdeling heeft kunnen achterhalen om welke groep klanten het gaat en waar het aan ligt. Alles zal automatisch gecorrigeerd worden en de onterechte kosten die buiten de bundel zijn berekend zullen met terugwerkende kracht binnen de bundel vallen.

Groetjes,

Arie
Badge
En nog steeds is er niet verandert.

Ik wordt echt bang dat ik straks in 1 keer 150 euro kwijt ben.

hoop echt dat jullie er wat aan doen.
Ik heb een abb van 100 sms min en 500mb nou zie ik tot mijn grote schrik dat ik al voor 200 euro aan internet heb verbruikt hoe is dat in Gods naam mogelijk.
Marcel
Reputatie 2
Badge +1
Hey m.stelder,

Het berekend verbruik is niet terecht. Jouw bundels waren door een technische fout niet geactiveerd. Deze fout is technisch inmiddels rechtgetrokken. De financiele compensatie zal op jouw factuur van oktober zichtbaar zijn voor zowel de maanden september als oktober. Onze excuses voor het ongemak!
Wayne
U klanten hebben er 2 weken met de schrik over hun hoog factuur gezeten en zeker zo als ik niet of rar gebruik gemaakt van hun bundel .
Kunt u ons informatie verstrekken over u wettelijken verplichtingen in deze gevallen. Ik ga ervan uit dat Simyo verplicht is om de klant schadeloos te stellen.

Groetjes
Reputatie 5
Badge +10
Hoi graagantwoord,

Zoals al eerder aangegeven zullen alle onterecht gegenereerde kosten niet in rekening gebracht worden. Dat is Simyo zeker verplicht. Als je door een storing niet hebt kunnen bellen, zijn we niet verplicht om klanten hiervoor een tegemoetkoming te bieden. Dit staat ook in onze algemene voorwaarden.

Groetjes,

Alex

Reageer