Skip to main content
Hallo,



Ik heb een internetbundel van 500mb en heb deze maand nog 430mb over.

Waarom geeft het verbruiksoverzicht aan dat ik toch internetkosten buiten mijn bundel heb?



Een overzicht online geeft dit aan bij maart maar wanneer ik verder klik op Verbruik geschiedenis staat dit bij april.



Daarbij nog een vraag: ligt momenteel het netwerk eruit in omg. Zwolle? Ik heb geen internet en kan niet bellen/smsen!
Beste Marrjolein,



De moderators zijn in het weekend niet aanwezig. Aangezien Simyo op de website geen overzicht heeft van lopende en/of opgeloste storingen (wellicht nu toch echt een idee om op te pakken?) is het niet te zien waar de storing vandaan komt.



Wat betreft de internetkosten: soms wordt er op het overzicht een bedrag getoond van €1 buiten bundel kosten. Bij mij was dit vorige maand. Op het overzicht en de rekening die ik vorige week ontving was deze niet zichtbaar. Hou het wel even goed in de gaten!
Hallo,



Ik heb een internetbundel van 500mb en heb deze maand nog 430mb over.

Waarom geeft het verbruiksoverzicht aan dat ik toch internetkosten buiten mijn bundel heb?



Een overzicht online geeft dit aan bij maart maar wanneer ik verder klik op Verbruik geschiedenis staat dit bij april.



Daarbij nog een vraag: ligt momenteel het netwerk eruit in omg. Zwolle? Ik heb geen internet en kan niet bellen/smsen!




Hoi Marrjolein,



Welkom op het forum!

De kosten van de €1,- zullen worden gecrediteerd. Er is geen storing bekend bij ons. Ervaar je dit probleem nog steeds in Zwolle?



@Sandertju bedankt voor het meedenken.

Reageer