.

Beantwoord

Internetkosten?

  • 23 December 2012
  • 10 reacties
  • 703 Bekeken

Badge +1
Als ik in mijnsimyo kijk zie ik dat er 1 euro in rekening is gebracht voor 10kB internet. Mijn bundel bedraagd nog 456 MB dus vraag me echt af waar die euro vandaan komt. Misschien kunnen jullie dit eens nakijken?
icon

Beste antwoord door Wayne 28 December 2012, 11:53

Bekijk originele reactie

10 reacties

Badge
Ik heb nu 2maanden een abonnement. Ik blijf keurig binnen mijn bundel. Voor de 2de maal is er 1 euro extra aan gebruikers kosten gerekend. Graag wil ik weten wat voor kosten dit zijn en hoe te voorkomen.
Reputatie 7
Badge +9
Misschien vind je hier het antwoord. 

https://forum.simyo.nl/internet-62/internetkosten-1-euro-7928/

Er is dus nog hoop. ;)
Ik had gister ochtend (23dec) een internet bundel voor een dag aangevraagd en betaald. Vervolgens deed deze t tot een uur of 3 en toen niet meer. Heb er en voor betaal en opeens was m'n beltegoed op want er is ook nog 14 euro nog wat afgeschreven voor internet gebruik!!hoe kan dit? Ik ben zelf veel in het buitenland en heb m'n simyo sim kaart dus als reserve wanneer ik in Nederland ben. Maar op zon manier wil ik er geen gebruik meer van maken!:-s hoop dat t opgelost kan worden.
Badge +1
dom van me om niet even verder te kijken. Sorry voor de extra topic. 😕
Reputatie 7
Badge +9
dom van me om niet even verder te kijken. Sorry voor de extra topic. 😕

Ah welnee, we zijn op deze wereld om mekander verder te helpen. Nu maar hopen dat het idd een intern foutje is. :D
Reputatie 2
Badge +1
Hey HDFreak,

In jouw geval is de euro onterecht in rekening gebracht, dit zal op jouw factuur gecorrigeerd worden.

@prepaidklant
Volgens onze gegevens heb je dit reeds telefonisch met onze klantenservice opgelost. Zou je even kunnen bevestigen of dit het geval is?
Badge
Hallo!
Per 1 januari heb ik o.a. mijn internetbundel opgezegd i.v.m. een reis van 4 maanden. Nu zie ik echter dat ik voor zo'n 16 euro aan internetkosten heb gemaakt op 1 en 2 januari. Heel vreemd want ik heb alleen op de WIFI gesurfd. Kan iemand mij vertellen hoe dit kan?
Groeten Femke
Reputatie 2
Badge +1
Hey Femkesamsung,

Indien je via wifi verbonden bent met het internet maar het 3g signaal sterker is wordt er vaak verbinding via 3g gemaakt. Indien je zeker wilt weten dat je geen verbinding met 3g maakt kan je de optie "internet op je mobiel" uitschakelen via jouw persoonlijke pagina.
Badge
Hey Wayne,

Dat is dus mijn punt, ik heb per 1 januari de internetbundel stop gezet en mijn belbundel naar beneden geschroefd i.v.m. een reis naar Azie. Het kan nu toch niet zo zijn dat ik kosten voor gebruik van internet in rekening gebracht krijg terwijl mijn bundel uitgeschakeld is en ik alleen op wifi gesurfd heb?!??!

Groeten Femke
Badge +1
Femkesamsung,

Ik zie dat de instelling 'Internet op je mobiel' nog actief was. Hierdoor is het mogelijk geweest om te internetten op het mobiel netwerk. Inmiddels heb je deze instelling uitgeschakeld.

Reageer