.

Beantwoord

Internetinstlellingen

  • 27 April 2013
  • 4 reacties
  • 206 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik heb een nieuwe telefoon. Moet ik dan opnieuw de internet-instellingen sms ontvangen?
Zo ja, hoe doe ik dat?
icon

Beste antwoord door Natascha 30 April 2013, 13:55

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge
Als nieuwe klant van Simyo ontvang je een sms met afzender 1300 met de juiste instelleingen voor internet op je mobiel. Als ne een nieuw toestel hebt is het noodzakelijk dat hierop de juiste instellingen komen te staan om internet te gebruiken.
Om dit te doen stuur je een sms met de tekst Ja naar 1300. NB niet elke telefoon zal de instellingen automatisch accepteren. Het zou kunnen zijn dat je deze dan, afhankelijk van je type toestel, handmatig moet aanpassen in je instellingen.

Je ontvangt binnen enkele minuten twee smsjes met daarin de juiste instellingen.Accepteer deze instellingen als je toestel daarom vraagt en je kunt internetten op je mobiel!
Reputatie 3
Badge +9
Dit geldt alleen voor sommige smartphones.
Badge +2
Wanneer je het niet lukt om de instellingen juist zelf in te stellen, ( als automatisch niet werkt) dan kan je via tweakers de boel heel eenvoudig instellen.
werkt echt als een trein!!
binnen 5 minuten ben je klaar en werkt alles.

ik heb het al vaak gebruik, met simyo netwerk en verschillende toestellen.

Succes er mee!! 
Badge +6
Ik heb een nieuwe telefoon. Moet ik dan opnieuw de internet-instellingen sms ontvangen?
Zo ja, hoe doe ik dat?


Hoi Tjeej,

Welkom op het forum!
Graag verneem ik van je van welk merk toestel je gebruik maakt zodat ik je van de juiste instellingen kan voorzien.

Reageer