Skip to main content
Ik heb een prepaid kaart en heb al eerder (een jaar geleden) een internetbundel gekocht. Heb nu weer een bundel gekocht voor een maand maar nu krijg ik mijn telefoon niet ingesteld dat de bundel ook werkt. Heb de handleiding via APN handmatig al gevolgd en kom er achter dat de regel: Gegevenstoegang aan, er bij mij niet staat. Werkt het daarom niet??? Ik heb een motorola moto g.

de rest heb ik wel ingevuld.
Hoi Ybos,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat vervelend dat je geen gebruik van het internet kunt maken op dit moment. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Het is helemaal apart dat het hier gaat om een instelling die niet in jouw toestel lijkt te staan.



Ik heb het even voor je nagekeken en via deze weg zou je de optie moeten kunnen vinden: Instellingen > Meer > Mobiele netwerken > Gegevenstoegang aan > Aanvinken. Als deze optie echt niet te vinden is, wil ik je aanraden de laatste updates op jouw telefoon uit te voeren. Is dit al gedaan? Dan kun je jouw telefoon het beste terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Vergeet niet eerst een back-up te maken van jouw gegevens. Het zou zonde zijn als je hierdoor foto's of contacten kwijtraakt. Laat je mij weten of dit geholpen heeft?



Ik heb dit topic verplaatst naar 'Android toestellen'. Hier komt jouw vraag iets beter tot zijn recht 🙂 Zoals je ziet heb ik de titel van jouw topic aangepast. Zo kunnen andere forumleden het probleem beter herkennen en wellicht een oplossing geven.



Groetjes,

Angela

Reageer