Skip to main content
)Zaterdag 26 okt.2013 20.45 uur)

Ik wil mijn internetbundel (tijdelijk) wijzigen van "internetbundel 200Mb" naar "Geen internetbundel".

- Het aanklikken van dit vakje of andere internetbundel vakjes in het abonnenmentschema lukt niet  >  wat moet ik doen?

  Ik probeer dit vandaag (min. 4 dagen voor einde maand) nog te doen, zodat de betaling voor internetbundel per 1 november stopt.

- Vraag: als ik het  "schuifje internet Nederland" (Europa staat al uit) uitzet, wordt dan ook de betaling voor internet stopgezet?
Je zou even een andere webbrowser kunnen proberen of de cookies verwijderen. Lukt het nog niet dan zal een simyo medewerker hier actie op ondernemen. Uiteraard zal je daardoor niet te laat zijn, want de website behoort goed te werken.



Het schuifje uitzetten stopt het verkeer. Je bundel heb je al betaald. Dus wacht even op een reactie van de simyo klantenservice.



Fijn weekend
)Zaterdag 26 okt.2013 20.45 uur)

Ik wil mijn internetbundel (tijdelijk) wijzigen van "internetbundel 200Mb" naar "Geen internetbundel".

- Het aanklikken van dit vakje of andere internetbundel vakjes in het abonnenmentschema lukt niet  >  wat moet ik doen?

  Ik probeer dit vandaag (min. 4 dagen voor einde maand) nog te doen, zodat de betaling voor internetbundel per 1 november stopt.

- Vraag: als ik het  "schuifje internet Nederland" (Europa staat al uit) uitzet, wordt dan ook de betaling voor internet stopgezet?




Hoi Johantersteege,



Welkom op het forum!

Dat is vervelend dat je bundel niet kan opzeggen. Ik raad je net als Martijn®️ aan een andere browser te proberen.

De optie voor het internet staat al uit in het systeem. Kan je laten weten of het gelukt is om de bundel op te zeggen?



@ Martijn®️ bedankt voor het meedenken.

Reageer