Skip to main content
Hoi Simyo,



Ik heb vandaag een bundeltje gekocht van 20 MB voor 1 euro.

Helaas heb ik hier niks van kunnen gebruiken.

Bij de internetinstellingen staat het gebruik van internet gewoon aan.

Kunnen jullie dit ophelderen?



Mvg.

Sie
Hallo siesjesgx,



Welkom op het Simyo Forum!



Heb je mobiel misschien al een keer voor een 15 minuten uitgezet. Dit lost misschien het probleem al op.

Heb je al geprobeerd handmatig de APN instellingen er op nieuw op te zetten?



Is het gelukt?
Hoi Siesjesgx,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat lastig dat je geen gebruik hebt kunnen maken van het internet!



Maikel.twinnie heeft je een aantal tips gegeven. Heb je hier wat aan gehad?



Ik zie dat je de internetoptie via Mijn Simyo meerdere malen uit en aan hebt gezet. De optie staat op dit moment netjes aan. Daar zal het dus niet aan liggen 🙂 Je kunt in deze gevallen altijd jouw simkaart even testen in een andere telefoon. Zo weet je of er misschien iets niet helemaal juist staat in de instellingen van jouw telefoon.



De internet instellingen vind je op onze website via de toestelhulp. Hier leggen we uit hoe je de APN helemaal opnieuw instelt en hoe de rest van de instellen horen te staan. Heb je hier al eens naar gekeken?



Zoals Maikel.twinnie aangeeft, bied het uit- en aanzetten van jouw telefoon vaak ook de oplossing. Laat je ons even weten of het uiteindelijk nog gelukt is?



@Maikel.twinnie, bedankt voor je toevoeging en uitleg :)



Groetjes,

Angela
Hoi, bedankt voor de reacties!

Tegen de tijd dat ik jullie tips wilden proberen was mijn internetbundeltje al verlopen.

Dus helaas pindakaas, dat was verspild geld. Maar toch bedankt!
Hoi siesjesgx,



Dat is inderdaad best wel jammer. Ik kan alleen zeggen voor de volgende keer; loopt deze tips allemaal goed na en probeer het nogmaals 🙂.



Groetjes, Tiury

Reageer