Skip to main content
Hallo, ik heb een Samsung Galaxy S4 mini. Ik heb een internetbundel ingesteld voor augustus om in het buitenland te kunnen internetten. Maar het is me nu nog niet duidelijk of dit kan en hoe ik dit dan kan doen. Kunnen jullie mij uitleg geven? Heb al wel naar de andere topics gekeken maar ik zie niet helemaal wat ik precies wel/niet kan. Alvast bedankt!
Unnuh hele goeje dag, Hazel2.



Simyo heeft geen buitenlandbundel. Alleen de service wordt voor internet geleverd bij sim only. Gemaakte kosten in het buitenland vallen buiten de bundel.

Dus... als ut ff kan Wi-Fi gebruiken om kosten te beperken.



Friesian.

Alles gesnopen?:)
Hallo Friesian,

Ik kan dus wel internetten in het buitenland. Data roaming staat aan, betekent dit dan dat ik de internet provider krijg die in dat gebied waar ik ben actief is? En weet je wat dat kost, kun je daar een limiet op zetten?

Groetjes Hazel2
Er bestaan ook service pagina's.. Kun je zo'n beetje alles vinden, ook tarieven. :)



https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/wat-kost-internet-in-het-buitenland-346?c=371



Er is geen limiet in te stellen. Maar bij 100 euro per dag of 250 per week buiten de bundel wordt je automatisch geblokkeerd.
Hoi Hazel2, welkom op het Simyo forum!



Voor in het buitenland hebben we geen speciale bundel. Ik zie dat Friesian en Raytje al het één en ander hebben verteld.

Al het verbruik valt zoals ze zeggen buiten je bundel. Op onze site kun je kijken naar de tarieven voor in het buitenland. Dit is afhankelijk van in welk land je bent.



Als je voor € 50 hebt geïnternet in het buitenland, dan ontvang je een sms. Als je wilt blijven door internetten, dan kun je JA sturen naar 1330. Het limiet geldt van de eerste tot en met de laatste van de kalendermaand.



Raytje noemt ook het bedrag van € 100 per dag of € 250 per week. Als je meer dan € 100 per dag of meer dan € 250 euro per week hebt verbruikt, wordt je aansluiting automatisch geblokkeerd. Dit doen wij uit voorzorg. Hier kun je meer lezen over hoogverbruik lezen.



Heb je nog andere vragen?

Reageer