.

Beantwoord

Internetbundel verbruikt, wat nu?

  • 17 December 2013
  • 2 reacties
  • 414 Bekeken

Ik heb mijn internetbundel van deze maand al verbruikt, maar wil wel graag over internet beschikken de komende dagen.
Ik wilde daarom mijn internetbundel verhogen, maar ik zag dat deze dan pas volgende maand ingaat.
Is er een mogelijkheid om toch internet te hebben deze maand? Kan je bijvoorbeeld een prepaidkaart naast een abonnement kopen?

Hopelijk kan iemand me hiermee helpen 🙂
icon

Beste antwoord door MartijnR 17 December 2013, 20:15

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Je kan met je abonnement helaas niet bijbestellen als deze verbruikt is, misschien raadzaam om hem te verhogen. Je kan namelijk een keer per maand je bundels kosteloos naar boven of beneden wijzigen. Als je dit voor de 25e doet dan gaat deze op de 1e van de eerstvolgende maand van start.

Je kunt inderdaad een prepaid kaartje kopen met een internetbundel. Volgens mij kan je na de bestelling pas je internetbundel bestellen.
Kies niet voor nummerbehoud want dan denk ik dat je nummer van je abonnement wordt overgenomen.
Badge +6
Ik heb mijn internetbundel van deze maand al verbruikt, maar wil wel graag over internet beschikken de komende dagen.
Ik wilde daarom mijn internetbundel verhogen, maar ik zag dat deze dan pas volgende maand ingaat.
Is er een mogelijkheid om toch internet te hebben deze maand? Kan je bijvoorbeeld een prepaidkaart naast een abonnement kopen?

Hopelijk kan iemand me hiermee helpen :)


Hoi Judithx,

Welkom op het forum!
Het is zo als Martijn® aangeeft niet mogelijk om tussentijds je bundel te verhogen. Je kunt een prepaid simkaart bestellen zonder nummerbehoud. Het internet kan je pas activeren wanneer je de simkaart hebt ontvangen.

@ Martijn® bedankt voor je antwoord.

Reageer