.

Beantwoord

Internetbundel stopgezet?

  • 1 January 2014
  • 6 reacties
  • 491 Bekeken

Badge +1
Ik heb mijn abonnement per 1 januari met een jaar verlengd met een internetbundel.
Nu krijg ik tegenstrijdige e-mails. Waarschijnlijk zijn die berichten geautomatiseerd.
Het eerste e-mailbericht bevestigt mijn verlenging inclusief internetbundel van 500 MB, maar nu krijg ik een e-mail dat ik de internetbundel van 500 MB zou hebben beeindigd.
Iets klopt hier niet, want ik heb de internetbundel gewoon behouden bij de verlenging.
Graag een reactie, want ik wil niet onnodig kosten maken voor mobiel internet.

"Beste xxxxxxxx xxxxxxx,

Voor je abonnement met telefoonnummer 06xxxxxxxx heb je de Internetbundel 500 beëindigd.
Je Internetbundel 500 wordt per 31-12-2013 stopgezet.

Ga naar Mijn Simyo (https://mijn.simyo.nl/) als je een nieuwe of andere Internetbundel 500 wilt activeren.

Met vriendelijke groet,

Het Simyo team"
icon

Beste antwoord door Natascha 3 January 2014, 14:11

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Het kan zijn dat de email van beeindiging eerder verstuurd had moeten worden. Je kunt in "mijn Simyo" zien of er een bundel actief is.
Ik heb ook verlengd (eerder dan vandaag) maar ik kan me niet herinneren dat ik emails ontving.

In mijn Simyo zie je bovenaan je belbundel en je (als het goed is) internetbundel.
Staat de internetbundel erbij, dan internet je gewoon vanuit je 500MB.
Badge +1
Klopt. Dan ga ik er maar van uit dat alles goed zit.
Bedankt voor je antwoord.
Reputatie 3
Badge +9
Graag gedaan.
Badge +6
Ik heb mijn abonnement per 1 januari met een jaar verlengd met een internetbundel.
Nu krijg ik tegenstrijdige e-mails. Waarschijnlijk zijn die berichten geautomatiseerd.
Het eerste e-mailbericht bevestigt mijn verlenging inclusief internetbundel van 500 MB, maar nu krijg ik een e-mail dat ik de internetbundel van 500 MB zou hebben beeindigd.
Iets klopt hier niet, want ik heb de internetbundel gewoon behouden bij de verlenging.
Graag een reactie, want ik wil niet onnodig kosten maken voor mobiel internet.

"Beste xxxxxxxx xxxxxxx,

Voor je abonnement met telefoonnummer 06xxxxxxxx heb je de Internetbundel 500 beëindigd.
Je Internetbundel 500 wordt per 31-12-2013 stopgezet.

Ga naar Mijn Simyo (https://mijn.simyo.nl/) als je een nieuwe of andere Internetbundel 500 wilt activeren.

Met vriendelijke groet,

Het Simyo team"


Hoi FreshM,

Wanneer je een bundel wijzigt of beëindigd dan krijg je hier een e-mail van. Ik zie dat je bent gewijzigd van van 500 MB voor €7.50 per maand naar 500 MB naar €7.- per maand.

@ Martijn® bedankt voor het meedenken.
Badge +1
Ik heb mijn abonnement per 1 januari met een jaar verlengd met een internetbundel.
Nu krijg ik tegenstrijdige e-mails. Waarschijnlijk zijn die berichten geautomatiseerd.
Het eerste e-mailbericht bevestigt mijn verlenging inclusief internetbundel van 500 MB, maar nu krijg ik een e-mail dat ik de internetbundel van 500 MB zou hebben beeindigd.
Iets klopt hier niet, want ik heb de internetbundel gewoon behouden bij de verlenging.
Graag een reactie, want ik wil niet onnodig kosten maken voor mobiel internet.

"Beste xxxxxxxx xxxxxxx,

Voor je abonnement met telefoonnummer 06xxxxxxxx heb je de Internetbundel 500 beëindigd.
Je Internetbundel 500 wordt per 31-12-2013 stopgezet.

Ga naar Mijn Simyo (https://mijn.simyo.nl/) als je een nieuwe of andere Internetbundel 500 wilt activeren.

Met vriendelijke groet,

Het Simyo team"


Hoi FreshM,

Wanneer je een bundel wijzigt of beëindigd dan krijg je hier een e-mail van. Ik zie dat je bent gewijzigd van van 500 MB voor €7.50 per maand naar 500 MB naar €7.- per maand.

@ Martijn® bedankt voor het meedenken.


Dan klopt alles.
Misschien is het toch handig om de geautomatiseerde e-mails i.d. eens onder de loep te nemen, om verwarring te voorkomen.

Bedankt voor de trouweklantenkorting.
Badge +6
Hoi FreshM,

Ja, ik kan me de verwarring voorstellen, echter is dit lastig zo 1,2,3 op te lossen, maar gelukkig komen dit soort situaties niet heel vaak voor 🙂.

Maar als je een suggestie hebt, dan horen we die natuurlijk graag! 🙂

Reageer