.

Beantwoord

Internetbundel sluit niet goed aan

  • 11 January 2013
  • 5 reacties
  • 313 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Geachte medewerker,

Al een tijd probeer ik te bellen, maar ik sta telkens in de wacht. Dus probeer ik het zo.

Ik had een maandbundel van 200 mb die tot en met 9 januari duurde. Ik heb automatisch verlengen aanstaan.
Mijn internet was op, maar ik zou de tiende dus weer 200 mb hebben.
Nu staat er dat ik 10 januari aan 5 euro internet heb gebruikt en mijn internetbundel dus niet de tiende is ingegaan, maar vandaag (11e).
Ik heb dit geloof ik nog een andere keer gehad, maar toen had ik geen internet vebruikt en dit keer wel. Het is nogal vervelend.
Hoe komt dit?

Met vriendelijke groeten,

Mevrouw Berg
icon

Beste antwoord door Wayne 14 January 2013, 15:40

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Jinke,

De reden dat er kosten buiten de bundel berekend zijn is niet het feit dat de bundels niet op elkaar aansloten maar het feit dat jouw bundel volledig verbruikt was voordat de maand voorbij was.
Ik heb inderdaad mijn internet betaald die dagen ervoor dat het op was.

Maar de tiende zou ik weer internet moeten hebben. Dat is de dag dat mijn 'nieuwe' 200 mb in zouden gaan. 
Echter ging die 'nieuwe' 200 mb pas de volgende dag in.
Reputatie 2
Badge +1
Hey Jinke,

De maandbundel is 30 dagen actief. Dit is dus van 11-12 t/m 10-01. Op 11-01 is de volgende bundel in gegaan. Ook de looptijd van jouw databundel is correct.
Er stond echter bij 'mijn simyo' dat mijn bundel liep tot en met 9 ipv 10 januari. Vandaar de verwarring
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Jinke,

Kun je aangeven wat volgens je persoonlijke pagina op dit moment de einddatum van je internet bundel is?

Groetjes,

Alex

Reageer