Skip to main content
Dag forumleden,



Ik overweeg mijn huidige sim only (jaar)abonnement uit te breiden met internet.



Om te zien hoe dit mij bevalt zou ik het 1 maand willen proberen en dan beslissen.



Mij is het niet duidelijk of ik het abonnement na die maand per direct kan stopzetten.
Hoi DickK, welkom op het Simyo forum!



Je hebt op dit moment een maandabonnement. Je kunt je bundels wijzigen via Mijn Simyo. Als je kiest voor een internetbundel, dan kun je dit een maandje proberen :o



Na een maand kun je kijken of je je internetbundel wilt houden of stopzetten. Ook kun je de hoogte van je internetbundel elke maand aanpassen.



Als je je internetbundel stopzet, dan kun je dit het beste doorgeven voor de 25ste. Op deze manier gaat je wijziging de eerst volgende maand in. Dit geldt ook voor het veranderen van je internetbundel qua hoogte.



Zoals ik aangeef heb je geen jaarabonnement. Je kunt (later) kijken of je misschien toch een jaarabonnement wilt. Stel dat je dit wilt, dan geeft je deze wijziging via Mijn Simyo > Overzicht > Mijn abonnement aanpassen door. Hier staan verschillende bundels waar je uit kan kiezen.



Er staat ook de optie Jaar of Maand. Als je klikt op Nog een jaar Simyo ? dan wordt je abonnement verlengt met nog een maand. Ook tijdens een jaarabonnement kun je je bundels elke maand veranderen.



Heb ik hiermee je vraag beantwoord?
Ik weet niet beter dan dat ik toentertijd een jaarabonnement heb afgesloten maar als je zegt dat het een maandabonnement is geloof ik het direct maar wel met de nodige twijfels. Ik herinner me namelijk nog dat met de omzetting in juni 2014 van € 7 naar € 6, dit was door Simyo geadviseerd en gold voor jaarabonnementen, ik een melding kreeg dat dan wel mijn jaarabonnement met een maand extra zou worden verlengd.



Ik weet niet of je antwoord hierdoor verandert dus ik wacht geduldig af.
Hoi DickK,



Vorig jaar heb je een abonnement aangevraagd voor een jaar.



Je contract is op 9 december afgelopen. Je bent nu contractvrij, het abonnement kan maandelijks worden opgezegd.



Zijn hiermee je twijfels weggenomen?

Reageer