.

Beantwoord

Internetbundel prepaid hoe zit het ermee?

  • 17 January 2015
  • 5 reacties
  • 235 Bekeken

Badge
Ls, 

ik heb een vraag puur ter info, heb geen probleem verder :o

Zowel mijn kinderen als ik hebben een prepaid simyo met daarbij een prepaid internetbundel. Als nu die bundel op is, kun je nog wel internetten maar dan gaat het via je beltegoed en dan gaat het hard.  

Nu is mijn vraag: als dan je beltegoed op is kun je dan toch een negatief saldo op gaan bouwen?  Een telefoongesprek kun je afmaken, daarna zou je niet meer opnieuw moeten kunnen verbinden. Is dit voor de data ook zo? 
icon

Beste antwoord door Ali 19 January 2015, 12:36

Bekijk originele reactie

5 reacties

Hoi Moos,

Ja dit is bij data ook zo. Je kan de huidige data sessie afmaken.

Zie: https://www.simyo.nl/prepaid?_ga=1.63708207.1879231356.1421139765

Heb ik je vraag zo goed beantwoord?
Reputatie 3
Badge +7
AHoi Moos68-2,

Welkom terug op het forum :)

Ik zie dat Raytje al vraag aardig heeft beantwoord :)

Als je bundel op is dan blijft het nog mogelijk om gebruik te maken van mobiel internet. Zodra het het bij ons te zien is dat je beltegoed op is wordt je aansluiting geblokkeerd. Soms kan het voorkomen dat je net in de min komt, dit wordt door Simyo dan aangevuld. Na opwaarderen kan je weer bellen of gebruik maken van mobiel internet.

Op onze klantenservicepagina over Prepaid internet kan je alle informatie vinden over mobiel internet.

Weet je zo voldoende?
Badge
AHoi Moos68-2,

Welkom terug op het forum :)

Ik zie dat Raytje al vraag aardig heeft beantwoord :)

Als je bundel op is dan blijft het nog mogelijk om gebruik te maken van mobiel internet. Zodra het het bij ons te zien is dat je beltegoed op is wordt je aansluiting geblokkeerd. Soms kan het voorkomen dat je net in de min komt, dit wordt door Simyo dan aangevuld. Na opwaarderen kan je weer bellen of gebruik maken van mobiel internet.

Op onze klantenservicepagina over Prepaid internet kan je alle informatie vinden over mobiel internet.

Weet je zo voldoende?


Ja hoor, duidelijk antwoord gekregen. Bedankt Raytje en Ali :D
Graag gedaan :D
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Moos68-2,

Ook graag gedaan vanuit ons:D Fijns dat je nog even een terugkoppeling hebt gegeven.

Reageer