Mijn simyo laat gewoon de bundel 500 mb zien maar ik heb al ruim 24 uur geen toegang.
Op de app van simyo staan alleen mijn belminuten gemeld.
Wat is er mis?
Mvg Ch8ntal
Beste antwoord door Natascha
Bekijk originele reactieBeste antwoord door Natascha
Bekijk originele reactieHoi Keetje, Ik zie dat je inderdaad een actieve internet bundel had ten tijde van je verbruik. De reden waarom er kosten zijn berekend voor het internet verbruik heeft te maken met een kleine vertraging in ons systeem bij het verwerken van de internet bundel wijzigen. Ik zie namelijk dat je internet bundel 500 mb t/m 31/12/12 liep en dat je nieuwe internet bundel (200 mb) vanaf 1/1/13 liep. Ik zal zorgen dat de kosten voor internet niet in rekening worden gebracht. Excuses voor het ongemak. Groetjes, Alex
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.