Skip to main content
Ik zag net dat mijn interentbundel van 1000Mb al voor 75% op is. Kan ik nu per direct mijn bundel verhogen tot 1500 Mb?

Het wordt mij niet helemaal duidelijk op de site. Ik krijg namelijk de indruk dat die bundel dan pas op 1 juli ingaat. 
Dat klopt als je voor de 25ste een aanpassing doet gaat deze de eerste van de volgende maand in
Dus deze maand moet ik het dan gewoon doen met de 1000Mb?
ik bedoel dus: kan ik het internettegoed ook opwaarderen voor deze maand. En zo ja, hoe moet ik dat dan doen
Je kan deze maand niets meer veranderen pas de eerste van volgende maand gaat het in als je nu iets verandert dit moet je dan wel voor de 25 ste doen
Ik zag net dat mijn interentbundel van 1000Mb al voor 75% op is. Kan ik nu per direct mijn bundel verhogen tot 1500 Mb?

Het wordt mij niet helemaal duidelijk op de site. Ik krijg namelijk de indruk dat die bundel dan pas op 1 juli ingaat. 




Hoi Yoyoyo,



Het is niet mogelijk je bundel per direct aan te passen. Wanneer je de bundel wijzigt voor de 25ste van deze maand dan gaat de bundel in op 1 juli zoals Erickiel aangeeft. Extra tegoed kopen is niet mogelijk.



@ Erickiel bedankt voor het meedenken.

Reageer