.

Vraag

Internetbundel niet actief

  • 11 June 2012
  • 4 reacties
  • 459 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
Beste,

Ik heb een internetbundel bij mijn abonnement, echter is er al vanaf de eerste dag van deze maand kosten berekend voor internet. Hier klopt iets niet. Er staat nu een bedrag van 7,88 open voor internetgebruik, terwijl ik heel weinig op internet zit op mijn telefoon.
Ik wil graag weten waarom dit is.

Vr gr,
HB

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi H-B,

Volgens onze gegevens heb je de internet bundel per 1/6 laten beëindigen. Hierdoor valt je internet verbruik buiten de bundel. Je kunt de internet bundel per direct weer activeren als je wilt. Dit doe je door op je persoonlijke pagina in te loggen. Je kunt vervolgens via het tabblad overzicht de internet bundel activeren.

Groetjes,

Alex
Badge
Ik kan mij niet herinneren dat ik dat heb gedaan. Maar goed. Dan laat ik het ook wel hierbij.
Bedankt voor uw reactie.
Badge
Ik heb nu al drie keer een mail verstuurd aan [email]klantenservice@simyo.nl[/email]. Ik heb tot op heden geen ontvangsbevestiging geen reactie nietss ontvangen!!! Wat is dit voor dienstverlening? Er worden extra kosten berekend voor het verbruik van internet op mijn mobiel en dat terwijl ik gewoon een internetbundel heb. Dit gebeurd al twee maanden lang. Ik stuur mailtjes waar ik gewoon geen reactie op krijg. Ik vind dit niet kunnen en wil daarom ook zsm mijn contract opzeggen.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi H-B,

In dit topic heb je een aantal weken geleden dezelfde vraag gesteld. Ik heb toen aangegeven dat de internet bundel niet actief is omdat je deze hebt opgezegd. Hierdoor wordt je internet verbruik buiten de bundel berekend. Je kunt de internet bundel alsnog toevoegen door in te loggen op je persoonlijke pagina en via het tabblad overzicht de bundel weer te activeren. Overigens wel vervelend dat je nog geen antwoord hebt gekregen op je emails. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes,

Alex

Reageer