Skip to main content
Mensen van Simyo,



Ik heb nu al een aantal jaar mijn abonnement bij jullie.

Jullie hebben het bundel van 500 MB van internet eruit gehaald en verwachten van je klanten dat zij dagelijks hun mail checken en hierdoor zelf hun bundel aan gaan passen. Als je dit niet doet, betaal je gewoon buiten je bundel.

Ik lees net toevallig mijn mail en zie dat ik geen internetbundel meer heb en dat ik vanaf nu alles buiten mijn bundel moet gaan betalen. Het bundel is ineens door jullie opgezegd zonder hiervoor je klanten te informeren. Heel slordig!



Vriendelijke groeten,



Chantal Nijhof-van Campen
Hoi Chantal,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat een raar verhaal toch.

Nu ben ik even gaan zoeken en de 500 mb bundel bestaat nog en kan ik gewoon bestellen via de website.

Ook de 500 minuten bundel kan ik gewoon bestellen.

Dus dat kan het probleem niet zijn.



Nu ben ik een prepaid klant maar ik verwacht dat het volgende er aan de hand is.

Je het naar alle waarschijnlijk een mail gehad over kortingen en deze mail verkeerd gelezen.

Of je hebt je rekeningen van Simyo niet betaald en dan kan inderdaad de bundel zijn opgezegd. Wat ik niet verwacht.



Lees je de mail nog een keer?

Klopt het wat ik zeg over de kortingen?
Hallo Maikel,



Ik heb vanochtend mijn mail ook al eens doorgespit en geen mail te vinden over eventuele acties.

Ik dacht namelijk ook dat ik iets gemist of over het hoofd had gezien.

Het is echt ineens gebeurd..

Ook kan ik alleen maar kiezen uit: geen bundel, 300 MB, 750 MB, 1500 MB,3000 MB en 6000 MB.

Nu zag ik wel dat de 750 MB bundel is ( 500 +250 extra).

Waarschijnlijk heeft Simyo een actie en heeft hij hem automatisch eruit gehaald, maar niet meer erin gezet?!

Zou dit kunnen?

Het blijft een raar.



Met vriendelijke groeten,



Chantal Nijhof
Dat wat je nu ziet betekend dat je kunt verlengen met een jaar voor diezelfde 500 MB alleen krijg je er 250 gratis bij. Verander je niks dan hou je wat je nu hebt.
Hoi chantal1990, welkom op het Simyo forum :)



Wat vervelend dat je het idee hebt dat we je bundel weg hebben gehaald. Zoals je misschien zelf ook wel begrijpt, halen wij niet zomaar of plotseling een bundel van je aansluiting. Dit is ook de reden dat ik je bericht verder niet goed begrijp. Volgens mijn gegevens heb je namelijk gewoon een 500 MB bundel en vallen de kosten binnen bundel.



Je ziet, zoals Raytje uitlegt, alleen de pagina om je bundels te wijzigen. Hier bieden we inderdaad nieuwe bundels aan, omdat jij inmiddels je abonnement met een jaar kunt verlengen 🙂. Jij hebt dit zo te zien gekozen en die bundel is de eerste in gegaan.



Op 'Mijn overzicht' op Mijn Simyo, zie je als het goed is dat je nog gewoon MB's over hebt en je op dit moment gebruik maakt van de 500+250 MB bundel.



Groetjes, Tiury



Bedankt voor het antwoord Raytje 🙂.

Reageer