Skip to main content
Hallo,

Begin deze maand heb ik weer nieuwe internet MB's gekregen, deze waren echter binnen een paar minuten op en ik heb echt geen idee hoe dit mogelijk is, de maanden ervoor ging het altijd goed en ik heb niets veranderd in m'n instellingen en ook geen nieuwe apps gedownload. Ik heb een iPhone 4S, in de instellingen kun je zien waaraan je internet verbruikt is en daar staat dat het allemaal verbruikt is aan 'documenten en synchronisatie', maar ik heb dat voor alle apps waarvoor er gesynchroniseerd moet worden uit gezet dus ik denk dat er helemaal niet gesynchroniseerd is. Maar toch is m'n internetbundel op.... Kan iemand me hiermee helpen of vertellen waardoor het komt?



En, als ik zeker weet dat het niet weer gebeurd, kan ik dan ook nog een losse bundel ofzo kopen voor de rest van deze maand?



Mvg,

Marissa
Hi Marissavdveer, welkom op het Simyo forum!



Wat vervelend dat je bundel nu al op is 😞 In je gegevens zie ik dat het inderdaad behoorlijk snel is gegaan.

Als er zóveel data is verbruikt door Documenten en synchronisatie betekent dat dat er (onbewust?) is gesynchroniseerd met iCloud.



Dit kun je voorkomen door te gaan naar Instellingen > iCloud en daar Documenten/gegevens uitzetten.

Daarna zal je iPhone niet meer synchroniseren met iCloud.



Het is helaas niet mogelijk om een losse databundel aan te schaffen. Ik wil je dus adviseren om zo efficiënt mogelijk om te gaan met WiFi.
Oke, bedankt!

Ik heb het uitgezet, hoop dat het nu verholpen is.

Groetjes Marissa
Helemaal goed, graag gedaan namens Ernst :)



Mocht je nog andere vragen en/of opmerkingen hebben, dan weet je ons te vinden hè! 🙂

Reageer