Skip to main content
Hallo,



Ik wilde net mijn internet bundel gaan aanpassen en tot mijn stomme verbazing zie ik dat 2000MB voor 16euro wordt aangeboden en 1500MB waar ik gebruik van maak voor 17,50. Ik had van meer data kunnen profiteren voor minder geld als men mij hier op de hoogte van had gesteld (gebruik het meest de app van simyo en daar kan je de bundels niet zien/aanpassen).

Hoe lang is dit al gaande? Hier word ik niet vroolijk van



Bedankt!
Welkom op het Simyo Forum Witek,



Ik snap best dat dit je niet blij maakt.

Bundels wijzigen soms van prijs, soms worden nieuwe bundels geïntroduceerd.

Je kunt maandelijks je bundels aanpassen, dus het probleem lijkt me niet zo groot. :D

Simyo past zelf de bundels niet aan, ook niet als ze duurder worden! (Excl. verhoging BTW etc.)

Dus van tijd tot tijd op de site kijken kan soms leuke voordeeltjes bieden.
Hoi Witek, welkom op het Simyo forum!



Ik begrijp dat het niet leuk is als je nu een goedkopere internetbundel ziet waar je niet van op de hoogte was. Op 3 december 2014 hebben we een e-mail gestuurd naar alle klanten en aangegeven dat er nieuwe bundels zijn gekomen. Vanaf 1 januari 2015 kon je er voor kiezen om gebruik te maken van een nieuwe bundel.



De meeste bundels zijn goedkoper geworden, alleen niet alle bundels. We mogen niet zomaar bundels aanpassen voor klanten. Om deze reden is er een e-mail gestuurd waarin je zelf de nieuwe bundels kon doornemen en er voor kon kiezen om hier gebruik van te maken.



Ik zie dat je alsnog op Mijn Simyo een wijziging hebt doorgevoerd. Je wijziging gaat vanaf 1 november 2015 in.



Heb je hierover nog vragen?



@franswon; dankjewel voor je reactie 🙂

Reageer