Skip to main content
Hallo,



Sinds een aantal dagen werkt mijn mobiele internet data niet meer. De enige manier om op internet te gaan is via WiFi (ook thuis). Hier had ik vorige maand helemaal geen last van. Ik heb gecontroleerd of internet op mijn mobiel aanstaat bij "mijn Simyo" en dit is het geval. Ik vind dit erg vervelend aangezien ik hier gewoon voor betaal. Graag hoor ik hoe dit opgelost kan worden.



Alvast bedankt voor de hulp!
Om te beginnen zou het erg handig zijn om te weten wat voor telefoon je hebt. Want voor Windows Phone, iOS en Android zijn er verschillende antwoorden mogelijk.
Ik heb een iPhone 5s. Alvast bedankt voor je hulp!
Je zou onderstaande opties even kunnen proberen;



1: Telefoon uitzetten, simkaart + batterij eruit halen en na 15 minuten terug plaatsen en telefoon starten.



2: Werkt optie 1 niet dan synchroniseren met i-Tunes en eventueel controleren of je telefoon up to date is (ios)



3: Loop je internet instellingen nog eens na met deze handleiding.



Laat je weten of het gelukt is?
Super! Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart en mijn data instellingen opnieuw gedaan. Hij doet het weer, hartstikke bedankt 🙂
Hoi Leonie_P, welkom op het Simyo forum!



Wat fijn dat je door de tips van Raytje weer kunt internetten :D



Hoe bevalt je Sim Only tot nu toe?
Bedankt voor je feedback en graag gedaan..

Reageer