Skip to main content
Ik had simyo een mail gestuurd maar nogsteeds geen reactie gekregen.

Als ik opwaardeer werkt mn internet wel goed.

nu neem ik een internet maand bundel en werkt mn internet niet..maar als ik dan mn BTG opwaardeer werkt het wel maar gaan het van mn beltegoed af.

wat zijn dat voor geintjes?

nu heb ik zomaar tien euro voor niets aan ee maand internetbundel uitgegeven



kan iemand mij uitleggen hoe dat kan?
Hoi,



mijn internet werkt al vanaf vanmiddag niet. Dit is de 1e keer in 8 maanden. Op wifi doet ie t wel,maar zodra ik wil overschakelen op 3G werkt deze niet.

Ik hoop op een reactie van iemand?



Mijn tel nummer is: 06 122 975 18
Ik heb hetzelfde probleem. Al is dit de 1e keer sinds 8 maanden. Dat ik problemen ondervind met t 3G netwerk van Simyo.Op wifi heb ik verder wel bereik. Ik hoop dat jullie dit snel kunnen oplossen voor mij: mijn nr is: 06*
Welkom op het forum onixxx,



Ook zie ik inderdaad dat je een internet maand bundel hebt sinds 2/7. Volgens onze gegevens gaat je internet verbruik gewoon van je mb's af en niet van je beltegoed. Ook zie ik dat je inmiddels weer kunt internetten. Is hiermee je probleem opgelost?



Groetjes,



Alex
Hoi alex. Ik zie dat jij een moderator bent. Zou jij mij kunnen helpen. Ik heb geen internet. Ten minste me internet doet t niet. En dat terwijl me 3G aanstaat. Klantenservice word ik ook niet wijzer van. Want heb daar 2x 20min gewacht zonder geholpen te worden. Mijn nr is 06*
Hoi alex. Ik zie dat jij een moderator bent. Zou jij mij kunnen helpen. Ik heb geen internet. Ten minste me internet doet t niet. En dat terwijl me 3G aanstaat. Klantenservice word ik ook niet wijzer van. Want heb daar 2x 20min gewacht zonder geholpen te worden. Mijn nr is 06*



Hoi mous1984,



Ervaar je dit probleem op 1 of meerdere plekken? Ook zou ik graag willen weten van wat voor toestel je gebruik maakt. Zou je alvast kunnen proberen om je toestel uit/aan te zetten?



Groetjes,



Alex

Reageer