Skip to main content
Hoi



Ik ben onlangs overgestapt van prepaid naar een abonnenment.  Sindsdien heb ik geen mobiel internet. Nu zie ik bij mijn instellingen dat internet in nl uit staat. Ik kan deze niet aan zetten...?... wat nu? Ik betaal nu wel voor MB, kan er alleen geen gebruik van maken....



Groetjes Mirèse
Hoi mirese,



Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Je ziet bij je instellingen staan dat internet uit is? Is dat op je telefoon of op Mijn Simyo. Je moet namelijk op Mijn Simyo de instelling 'internet op je mobiel' aanzetten om te kunnen internetten. Lukt dat niet, probeer dan een andere browser of computer.



Ik zie dat je gister al je gegevens hebt aangepast en daarna ook nog telefonisch contact hebt gehad met onze klantenservice. Is het probleem inmiddels al verholpen?



Misschien kun je in dit topic je antwoord vinden? Het is belangrijk dat je de juiste internetinstellingen hebt.



Zou je willen weten of het is gelukt?

Reageer