Skip to main content
Ik heb gisteravond een internetbundel aangeschaft maar het is mij nog niet duidelijk wanneer deze nu ingaat. Op mijn simyo app worden de mb's al aangegeven maar er staat bij, bijgewerkt tot 31 juli. Ik had al een bellen/sms bundel maar nog geen internet. Gaat deze niet meteen in? Alle instellingen staan volgens mij goed op mijn Samsung S3. Krijg ik nog een sms wanneer het ingaat of gaat dat dan vanzelf? Groet Jetje.
Een nieuw aangeschafte internetbundel gaat meteen in. Hij blijft geldig tot het eind van de maand, en wat je niet gebruikt wordt niet meegenomen naar de volgende maand. Wijzigingen daarentegen gaan niet meteen in, die worden actief op de 1e van de volgende maand.
Ok bedankt, maar wordt dat dan automatisch ingesteld? Want ik heb dus een internetbundel nieuw, niet gewijzigd, maar nog geen internet mogelijk...
Misschien dat uitzetten en weer opstarten van je telefoon een oplossing is. Iemand anders die ook een Samsung S3 heeft (ik dus niet...) kan je misschien meer specifieke adviezen geven.
Het is gelukt, even opnieuw de telefoon opgestart! 🙂
hallo,ik heb hetzelfde probleem als Jetje71,MB's besteld,maar geen internet,maar dan met een Iphone 4.

ook opnieuw opstarten? mvg,Bennie
hallo,ik heb hetzelfde probleem als Jetje71,MB's besteld,maar geen internet,maar dan met een Iphone 4.

ook opnieuw opstarten? mvg,Bennie




Helemaal uitzetten en opstarten is iets wat vaak helpt. Ook even checken of internet op je mobiel aan staat op Mijn Simyo.
hallo,ik heb hetzelfde probleem als Jetje71,MB's besteld,maar geen internet,maar dan met een Iphone 4.

ook opnieuw opstarten? mvg,Bennie




Helemaal uitzetten en opstarten is iets wat vaak helpt. Ook even checken of internet op je mobiel aan staat op Mijn Simyo.





hey Scotsman,bedankt !:)
Hoi Jetje71 en benniedehaan,



Graag heet ik jullie beiden welkom op het forum :)



Ik geloof dat Scotsman jullie allebei uitstekend heeft geholpen. Als ik naar jullie verbruik kijk, zie ik ik van vandaag en gister bij jullie allebei dataverbruik staan. Werkt internet nog steeds goed?



@Scotsman, heel fijn dat je wederom zo goed hebt geholpen 🙂

Reageer