Skip to main content
Geachte



Ik heb mijn symio kaart omgezet naar symio only.Maar ik krijg geen internet.

Heb net een sms gestuurd en krijg terug als antwoord het is helaas niet mogelijk om uw telefoon te configuren.Voor assistentie kunt u contact opnemen met Customer Support./Simyo Dus mijn vraag hoe krijg ik dan wel internet op mijn telefoon .Vriendelijke groeten Ria
Goedemorgen rialindenberg



Staat de dataverbinding in je toestel op aan?? Staat de optie internet in "mijn Simyo" aan?

Toestel ook al een keer uit-aan gezet?



Mocht het allemaal niet helpen heb je hier een link voor hulp bij het instellen van diverse telefoons.



https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp?&_ga=1.115412047.876477344.1434693593#/



Ik wens je alvast succes en laat me even weten of het e.e.a. geholpen heeft.



Hartelijke groeten R.
Ja internet staat aan toestel uit en aan gezet al van alles geprobeerd helaas niet gelukt.

Heb een wolfgang smartphone AT-AS43D2 die staat er helaas niet tussen.Staat Android versie 4.04 op



vriendelijke groeten Ria
Hallo rialindenberg



Hier nog een link naar de handmatige configuratie van android toestellen.





https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/internetinstellingen-voor-android-telefoons-149





Als dit niet helpt zal een moderator je moeten helpen, deze beantwoorden de vragen meestal binnen 1 werkdag.



Vriendelijke groeten R.
Helaas dit helpt ook niet.Jammer geen internet op mijn mobiel.



Vriendelijke groeten Ria
Jammer Ria.



Misschien zal er wat gesleuteld moeten worden binnen de instellingen van Simyo.

Hoop dat je nog eventjes kan wachten tot maandag.



Fijn weekend verder. R.
Kennelijk is dit een standaard probleem, ik zit nl met hetzelfde
Dacht koop een nieuwe telefoon,stuur een sms en wat denk je krijg het zelfde bericht .

Het is niet mogelijk om uw telefoon te configureren.Voor assistentie kunt u contact opnemen met Customer Support./Simyo Dus je begrijpt hier word ik niet vrolijk van.

Heb nu een samsung galaxy S4 VE .Word nu wel heel erg vervelend
Hallo Rialindenberg,



Hierbij een toestelhulp.

https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/samsung/galaxy-s4-ve-i9515



Is het gelukt met de toestel hulp om de telefoon in te stellen?
Helaas een paar keer op nieuw geprobeerd met toestel hulp maar krijg geen internet .
Hoi rialindenberg,



Welkom op ons forum.



Je ziet dat de hulp direct van alle kanten toeschiet:D Voor de zekerheid heb ik internet op je simkaart een reset gegeven.

Kun jij je telefoon eens herstarten? Werkt het nu?



Als dat niet het geval is ben ik benieuwd naar de netwerkmodus die je hebt ingesteld.



Ik zie dat het bij fvdberg al is opgelost. Hopelijk werkt dit voor jou ook;)



@Renoster en Maikel, super bedankt voor jullie hulp!
He he het is gelukt,heb internet dus ik ben heel erg blij.

Heel erg bedankt Maikel.Twinnie voor toestel hulp en Ruud voor het resetten want nu doet mijn internet het
Hoi rialindenberg,



Fijn om te horen dat je weer kan beschikken over internet. Graag gedaan.



We zien je graag weer terug op het forum mocht je weer met vragen zitten.
Hoi,



Ik heb sinds een paar dagen ook een simyo abonnement, maar kan alleen via de wifi internetten. Heb alles al geprobeerd maar hij doet het nog steeds niet!
Hoi Bianca_J,



Welkom op het forum.



Vervelend dat je niet op het internet kon met je aansluiting. Ik zie dat je gisteren contact met ons het opgenomen via Twitter. Op het forum kan je binnen één werkdag een reactie verwachten. Via Twitter is dit sneller.

Reageer