Skip to main content
Hoi, mijn internet werkt niet sinds een aantakl dagen (behalve WiFi.)

Een truc zou zijn om de Iphone4 uit en aan te zetten, maar helaas is 

bij mij de uitschakel knop stuk. Zijn er nog meer mogelijkheden?



Groeten Marieke
Hoi lasmariekas, welkom op het forum!



Vervelend dat je mobiel internet opeens niet meer werkt, als je je telefoon niet uit en aan kan zetten, raad ik je aan om je telefoon een minuut op vliegtuigmodus te zetten, en vervolgens weer terug te schakelen, dit is hetzelfde als je telefoon uit en aan zetten :)



Wat ik daarnaast voor je ga doen is dat ik de internetoptie op je simkaart hier een reset ga geven, daarom wil ik je vragen om, wanneer je dit bericht leest, sowieso je telefoon even in vliegtuigmodus te zetten en na een minuut weer terug, en te kijken of het daarna weer werkt.



Is dat nou niet het geval, dan raad ik je aan om voor de zekerheid je internetinstellingen te checken, staat daar de APN "internet" ingesteld?



Ik verneem graag je bevindingen! 🙂
Vliegtuigmodus! Goed idee. Had ik nog niet aan gedacht. Ik probeer het direct en zal vandaag de batterij ook helemaal leeg laten lopen, zodat hij ook daadwerkelijk helemaal uit is geweest.



Dank je voor je reactie.

Groetjes
Hoi lasmariekas,



Is het wel zo slim om je telefoon helemaal uit te laten gaan, aangezien volgens mij de uit-knop ook de aan-knop is op een iPhone? Krijg je je telefoon dan nog wel weer aan? 🙂
Yup. Zodra ik hem ga opladen gaat hij gelukkig gewoon aan.

Vliegtuigmodus hielp eenmalig. Daarna had hij er wederom geen zin meer in.

Zal het het toestel zijn?
Hoi lasmariekas,



Het zou inderdaad aan je toestel kunnen liggen. Wat ik je wil vragen is om in iedere geval deze instellingen even te controleren. Doe daarna je toestel weer één minuut op vliegtuigmodus.



Werkt het dan nog steeds niet, doe dan je simkaart in een ander toestel. Op deze manier kom je er achter of je toestel nog wel goed werkt. Als je simkaart in een ander toestel het wel doet, werkt je eigen toestel niet meer naar behoren. Je zou dan contact moeten opnemen met de fabrikant van je toestel :)



Zou je willen laten weten of het allemaal is gelukt?

Reageer