Skip to main content

Hoe kan het dat mijn internet niet werkt, ondanks dat het tot gisteren wel functioneerde en ik voldoende data in mijn plan heb? Ik heb al geprobeerd mijn iPhone 13 Pro opnieuw in te stellen en alle stappen van de website gevolgd, maar zonder succes. Heeft iemand tips of ideeën wat ik nog kan doen?

Het is een iPhone. Vooral de 11 heeft er last van. 12 af en toe ook. Blijkbaar de 13 ook....

 

Bij KPN loopt daar ook een topic over.

 

 


Het is een iPhone. Vooral de 11 heeft er last van. 12 af en toe ook. Blijkbaar de 13 ook....

 

Bij KPN loopt daar ook een topic over.

 

 

Dat zou kunnen zijn, maar mijn network is Simyo (ook als Simyo een onderdeel is van KPN).


Je ziet in je display Simyo. Die maakt gewoon contact met een KPN mast (Simyo heeft geen eigen masten). Als KPN de mast in jou buurt uitzet werkt je Simyo ook niet meer ook al is je netwerk Simyo.


Hoi @SHenglaar,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je internet niet meer werkt!

Ik heb zojuist een reset uitgevoerd op je internetoptie. Zou je je telefoon voor 15 minuten uit kunnen schakelen zodra je dit leest? Ik hoor dan graag van je of dit heeft geholpen.

Groetjes,
Roeqajja


Reageer