Skip to main content
Vorige maand heb ik internet aangezet en er was een kans dat ik een maand moest wachten, voordat het ging werken (start van me nieuwe bundel).

Maar tot op het heden doet het internet het nog niet. Ik heb ook al de instellingen (APN) na gekeken en deze stonden al goed. Ook heb ik meerdere malen de telefoon aan en uit gezet en ook meerdere malen de netwerkinstellingen "hersteld". Ook de APN veranderen naar iets anders en terug heeft niet geholpen.



Ik krijg totaal ook geen internet logo (grps, e of 3G) in mijn beeld te zien...

Wat nu ?



Betreft een iphone 4.

met basis 200mb internet bundel.



Groet,

Jean-Paul
Hoi jpvdw,



Welkom op ons forum, leuk dat je je vraag hier stelt.:)



Ik zie aan je gegevens dat je inderdaad een internetbundel hebt aan gevraagd, echter heb je internet nog geblokkeerd staan op je simkaart. Dit kun je zelf aan en uit zetten via Mijn Simyo>Mijn instellingen & simkaart;)



Kun je nog wel je toestel opnieuw opstarten nadat je de blokkade voor internet uit hebt gezet via Mijn Simyo? Via deze link kun je alle instellingen nog eens rustig doornemen.



Krijg je nu een data verbinding?

Reageer