.

Beantwoord

Internet werkt niet. Hoe kan dit?

  • 8 December 2017
  • 8 reacties
  • 104 Bekeken

Geen dataverbinding. Alle instellingen op Iphone 5 staan goed. Ik denk bij Simyo geblokkeerd. Kan iemand de blokkade eraf halen aub
icon

Beste antwoord door franswon 9 December 2017, 14:45

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo Roef,

Ik kan niet zien of je geblokkeerd bent, een moderator kan dit nagaan en je hierover informeren.

Het kan geen kwaad om nog even wat dingen te controleren:

Staat internet AAN op Mijn Simyo?

Je instellingen vind je hier, waar als wachtwoord gprs vermeld staat kan je ook GPRS proberen, soms werkt het ene, soms het andere.

Succes.
Bedankt. Werkt ook niet, de sumkaart heeft in andere toestellen ook geen data,dus ligt bij Simyo.
Speelt dit in Nederland?
Ja in Nederland
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Roef,

Welkom op het Forum!

Ontzettend balen dat je internet niet werkt. Ik heb je aansluiting er gelijk bij gepakt en zie al wat er aan de hand is. De optie 'Internet op je mobiel' staat helemaal niet aan op Mijn Simyo. Bij deze heb ik de optie voor je aangezet. Kun jij je telefoon even uit- en aanzetten? Op deze manier registreert je simkaart zich met de juiste gegevens op ons netwerk.

Gaat het lukken zo?

@Franswon en @Friesian, bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Asma
Yes nu wel internet. Dankjewel! Alleen wel 3G ipv 4G. Ben al blij dat ie het weee doet.

Gr
Roef
Oh nu ook 4G zie ik. Bedankt.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Roef,

Goed om te horen dat alles nu weer naar behoren werkt! 🙂 Laat je het me weten als je nog een andere vraag hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer