Skip to main content
Hoi, mijn zoon heeft nu een abonnement, maar kan geen gebruik maken van data. Welke instelling moet er aangepast worden? Alvast bedankt.
Hoi kijk hier eens:

https://www.simyo.nl/klantenservice
Hoi,



Goed dat je de vraag stelt alleen is hij niet zo makkelijk te beantwoorden.



Welke instelling moet er aangepast worden?



Wij kunnen niet zien welke instellingen al juist zijn.



Wij weten niet welk merk en model telefoon het betreft.



Maar om je alvast in een juiste richting te sturen;




  • Ga naar de MijnSimyo pagina van de desbetreffende aansluiting en vervolgens naar instellingen > netwerkinstellingen. Staat Internet op je mobiel in Nederland aan? Nee, zet hem aan en herstart de telefoon. Nog geen internet?
  • Ga naar toestelhulp en kies daar de juiste telefoon en model uit om vervolgens te kiezen voor handmatig instellen bij Internet. Volg de instructies en aan het einde telefoon herstarten.

Heb je nu internet?
Hoi Ray, bedankt. Vanmiddag kan mijn zoon er naar kijken! Tnx
@mub Graag gedaan zover.



We vernemen graag of het gelukt is 🙂
Hoi Mub,



Ontzettend balen dat je zoon niet kan internetten!



Ik kan mij heel goed voorstellen dat dit helemaal niet fijn voor 'm is. Ik zie dat Ray je hier inmiddels al bij heeft geholpen. Het klopt dat de optie 'Internet op je mobiel' aan hoort te staan op Mijn Simyo. Ook is het van belang dat je zoon beschikt over de juiste internetinstellingen. Als je klikt op de link die Ray heeft meegestuurd dan kunnen jullie de instellingen gezamenlijk op zijn telefoon doorlopen.



Laat je het ook even weten of het is gelukt?



@Ron H en Ray, bedankt!``



Groetjes,

Asma
Hoi, bedankt voor jullie reacties. Het probleem lag in de volgende instelling; hij had internet 2g/3g staan. Dit moest op 3g gezet worden 😉. We kwamen er niet uit, dus ff gebeld!!
Bedankt voor de terugkoppeling.
Hi mub,



Goed om te lezen dat internet het weer doet 🙂 Slim dat je even gebeld hebt! Mocht je verder nog vragen hebben dan kan je die hier altijd stellen.



Groetjes,

Niels

Reageer