.

Beantwoord

Internet werkt niet

  • 8 November 2013
  • 18 reacties
  • 1336 Bekeken

al dagen heb ik geen internetverbinding, er verschijnt wel 3g en voldoende bereik, maar het werkt niet
icon

Beste antwoord door MartijnR 8 November 2013, 19:07

Bekijk originele reactie

18 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Werkt helemaal niets op 3g?
Staat internet aan op je persoonlijke pagina?
Reboot je telefoon eens.
na reboot doet alles het weer, bedankt!
Ik heb sinds 1 dag Simyo abonnement op mijn samsung galaxy s2, wifi werkt maar mobiel internet niet.
Iemand tips, heb al geprobeerd rebooten en dataverbindingstand uit en aan. Allemaal geen nut.

Groet
Reputatie 3
Badge +9
Welke instellingen heb je nu?
Badge
Zodra ik buitenshuis ben heb ik geen internet. Ik heb de rebooth geprobeerd, mijn mobiele data staat aan! Wat kan ik nog meer doen. Ben totaal afhankelijk van WiFi .
Reputatie 3
Badge +9
@Gerada,

Had je wel internet of ben je net overgestapt of heb je net een bundel of een ander toestel of of of...
Staat internet ook aan op je persoonlijke pagina?
Zet anders even je instellingen hier neer, dan kan ik even meekijken.
Badge
Ik ben niet erg technisch maar ik heb 500 mb en 300 belminuten. Ik heb op de iphone personal hotspot bedoel je dat? Ik heb sinds ong half augustus de belbundel bij simyo. Dus heel graag hulp van simyo.
Badge
Ik snap niet zo goed wat je bedoelt met meekijken, misschien moet je het even uitleggen.
Badge
Is het mogelijk advies te verkrijgen op het bovenstaande. Ik hoor niets meer terug.
Reputatie 3
Badge +9
Gerada is adviseer je om telefonisch contact op te nemen met de Simyo klantenservie.
Dit omdat het helaas via het forum waarschijnlijk niet gaat lukken om je snel te helpen.
Bel 1200 (gratis vanaf je Simyo nummer) of bel 0900-8090 (35 cent per gesprek),
Badge
Kan aub iemand mij vertellen waarom ik buitenshuis geen internet heb. Dit is de vierde keer dat ik dit vraag ik zou zo graag willen weten weten hoe ik dit oplos!
Badge
Sorry zie net het bericht ik ga simyo bellen hartelijk dank hiervoor.
Badge +8
Zodra ik buitenshuis ben heb ik geen internet. Ik heb de rebooth geprobeerd, mijn mobiele data staat aan! Wat kan ik nog meer doen. Ben totaal afhankelijk van WiFi .

Hoi Gerada,

Welkom op het forum :)

Om van internet gebruik te kunnen maken via het netwerk moet je op Mijn Simyo de optie Internet op je Mobiel aanzetten. Dan gaat het helemaal goedkomen. Mocht er dan nog iets niet goed gaan, dan kijk je voor de internetinstellingen hier.

Groetjes, Charlene
Badge +8
Ik heb sinds 1 dag Simyo abonnement op mijn samsung galaxy s2, wifi werkt maar mobiel internet niet.
Iemand tips, heb al geprobeerd rebooten en dataverbindingstand uit en aan. Allemaal geen nut.

Groet
Welke instellingen heb je nu?

Hoi KoertW,

Hoe is het nu met jouw internet? Heb je de instellingen kunnen nakijken, zoals Martijn® adviseerde?
Ik heb je internetoptie ook even een reset gegeven, dus als je je toestel even uit kunt zetten en na 10 minuten weer aan, dan weten we of dat geholpen heeft.

We horen van je 🙂,

Groetjes, Charlene
Hoi,

Helaas doet internet het niet meer op mijn telefoon. Ik heb een samsung Galaxy SII. Ik heb een internetabonnement van 200MB voor 5 Euro. Ik kan nog wel via wifi op internet, maar zodra er geen wifi binnen bereik is, schakelt mijn telefoon niet meer op internet via het abonnement. In het begin deed mijn telefoon dit nog wel. Wat kan ik hier aan doen?

Groet Ellen
Reputatie 5
Badge +11
Hoi ellenbel, welkom op het Simyo forum :)

Ik zie in je verbruiksgegevens gisteren de hele middag en avond dataverbruik. Is het veilig om aan te nemen dat je internetprobleem is opgelost?
Hoi,

Ja. Ik had verder op het forum gelezen en zag dat het kon liggen aan het resetten van de telefoon. Heb ik gedaan en inderdaad werkt het allemaal weer.
Bedankt anyways.

gr Ellen
Badge +6
Hoi,

Ja. Ik had verder op het forum gelezen en zag dat het kon liggen aan het resetten van de telefoon. Heb ik gedaan en inderdaad werkt het allemaal weer.
Bedankt anyways.

gr Ellen


Hoi Ellenbel,

Fijn om te lezen dat het resetten van je telefoon de oplossing is geweest. Bedankt voor je terugkoppeling en een fijne dag 🙂.

Reageer