Skip to main content
29/7 internet voor 1 dag geactiveerd hierbij internet op mobiel aan gezet en roaming op mobiel

geen internet ontvangen wel een melding dat deze na 24 uur verlopen was.

Wat doe ik fout?
Ik denk dat mogelijk de apn instellingen van uw toestel niet correct waren ingesteld.

Roaming op mobiel is in nederland niet nodig. Bevond u zich in Nederland of in het buitenland?

Om te helpen bij het instellen van de apn instellingen, moet ik weten wat voor toestel u heeft.
Net nogmaals vooe 1 dag internet ingeschakeld mobiel opnieuw opgestart heb nu internet!
29/7 internet voor 1 dag geactiveerd hierbij internet op mobiel aan gezet en roaming op mobiel

geen internet ontvangen wel een melding dat deze na 24 uur verlopen was.

Wat doe ik fout?
Ik denk dat mogelijk de apn instellingen van uw toestel niet correct waren ingesteld.

Roaming op mobiel is in nederland niet nodig. Bevond u zich in Nederland of in het buitenland?

Om te helpen bij het instellen van de apn instellingen, moet ik weten wat voor toestel u heeft.




Hoi roozeboom,



Bevond je je de eerste keer in het buitenland? Met een prepaid aansluiting is internet in het buitenland helaas nog niet mogelijk. Wanneer je gewoon in Nederland wil internetten, kan het inderdaad helpen om als je de optie hebt ingeschakeld, je toestel even opnieuw op te starten. Dan kan de simkaart zich opnieuw aanmelden.



Groetjes,

Charlene

Reageer