.

Beantwoord

Internet via WiFi in het buitenland

  • 21 April 2012
  • 3 reacties
  • 554 Bekeken

Badge
Hoi,
Ik was deze week in Duitsland voor mijn werk en mijn hotel had een gratis WiFi-hotspot. Mijn telefoon (Samsung Gaaxy S Plus) maakte ook netjes contact met de WiFi maar mooi geen internettoegang. Ik had van te voren bij Simyo alle buitenland-acties en internet vrijgegeven. Dus daar zat het um niet in. Bellen en sms ging ook goed, maar internet via WiFi én via mobiele data niet. wat ik ook probeerde.
Wie weet wat ik fout heb gedaan of mss niet heb gedaan ? Ik moet binnenkort weer weg en wil dan wel graag kunnen whatsappen met mijn gezin, 's avonds.
Hoop op een goeie tip.
Grtjs Anne-Marie
icon

Beste antwoord door Manisha 23 April 2012, 11:08

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Anne-marietje68,

Simyo ondersteunt geen dataverkeer in het buitenland (via het Simyo netwerk), je zou wel verbinding moeten kunnen maken met een Wifi netwerk in het buitenland. Om je beter van dienst te kunnen zijn vernemen we graag welke foutmelding je kreeg tijdens het verbinden en of het toestel daadwerkelijk verbinding maakte met de Wifi hotspot.

Alvast bedankt.

Groetjes,

Manisha
Ik heb hetzelfde probleem met mijn One-Plus One telefoon. De foutmelding die ik krijg is: 'Authentificatieprobleem'. Met welke instellingen zou dit kunnen worden verholpen?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Baruch1940.

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je geen gebruik kunt maken van een buitenlands wifi netwerk! Als je "authentificatieprobleem' ziet staan, is het waarschijnlijk een probleem in de authentificatie. Kan het zo zijn dat het wachtwoord niet correct is ingetoetst?

Ik ben benieuwd!

Groetjes,
Jihane

Reageer