Skip to main content
Hallo,



Mijn internet verbinding valt na een bepaalde tijd weg op mijn mobiele telefoon. Als ik de telefoon opnieuw opstart dan werkt het wel weer. Dit is eigenlijk al sinds ik een abonnement heb bij Simyo (paar maanden!).



Als ik geen internetverbinding heb dan geeft de telefoon wel aan dat er verbinding is met 3G/H, maar het icoontje is dan grijs/wit. Na opnieuw opstarten werkt het weer en is het icoontje blauw.



Heeft iemand dit ook wel eens gehad en wat is de oplossing?
Hoi hjansen84,



Dat is lastig, zeg. Heb je al de kans gehad om je simkaart in een ander toestel te proberen? Of daar hetzelfde gebeurt?

Ook is het handig als je je type toestel hier kunt vermelden. Zodat je zeker de juiste tips krijgt. Je postcode kan ik ook nakijken.

Ik ga alvast je internetoptie opnieuw aan je aansluiting koppelen. Kun je dus je toestel even 10 minuten uitzetten. Batterij ook eruit als dat kan. Als je hem dan weer opstart, kunnen we zien of dat wat opgeleverd heeft.

Ik hoor het graag van je,



Groetjes,

Charlene
Hallo Charlene,



Mijn telefoon staat nu uit, ik zal m tegen 11uur weer aanzetten. De storing is niet regelmatig, soms werkt het wel een paar dagen.



Ik heb nog niet een andere telefoon geprobeerd. Mijn toestel is een Acer E330.



Als dit niet heeft gewerkt, dan laat ik het wel weten.



Groeten,



Hans Jansen
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Iphone 4. Waanneer ik begin met internet staat er 3G in het scherm linksboven.

Zodra ik verbinding heb verandert dit in een E .Met enorme verlaging van de snelheid tot gevolg.

Wat is de oplossing van dit probleem?
Hallo Charlene,



Mijn telefoon staat nu uit, ik zal m tegen 11uur weer aanzetten. De storing is niet regelmatig, soms werkt het wel een paar dagen.



Ik heb nog niet een andere telefoon geprobeerd. Mijn toestel is een Acer E330.



Als dit niet heeft gewerkt, dan laat ik het wel weten.



Groeten,



Hans Jansen




Hoi hjansen84,



Helemaal goed, we horen het graag van je! 🙂
Update:



Vooralsnog gaat het goed met het internet, nog geen problemen gehad sinds het opnieuw koppelen van de internetaansluiting.
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Iphone 4. Waanneer ik begin met internet staat er 3G in het scherm linksboven.

Zodra ik verbinding heb verandert dit in een E .Met enorme verlaging van de snelheid tot gevolg.

Wat is de oplossing van dit probleem?




Hoi sjaakb, welkom op het forum van Simyo! :)



Wat vervelend dat je dit probleem ervaart met je mobiele internetverbinding.



Om je hier beter mee te kunnen helpen, zou ik graag willen weten of je dit probleem op meerdere locaties ervaart of op één specifieke plek? Op welke postcode(s) is dat het geval? En is dit zowel binnen als buiten het geval? Het klinkt namelijk alsof het 3G netwerk niet toereikend is op de plek waar je je dan bevindt.



Ik hoor het graag van je! 🙂
Update:



Vooralsnog gaat het goed met het internet, nog geen problemen gehad sinds het opnieuw koppelen van de internetaansluiting.




Fijn om te horen, dankjewel voor de update, hjansen84! 🙂
Hallo,



Toch te vroeg gejuicht. Mijn internetverbinding doet het nu weer niet. Bovenin het scherm staat wel 3G en vol bereik, maar ik kan niet internetten (nu.nl, gmail, facebook etc). Icoontje is ook weer van blauw naar grijs gegaan (wat dat dan ook mag zijn).
Hallo,



Toch te vroeg gejuicht. Mijn internetverbinding doet het nu weer niet. Bovenin het scherm staat wel 3G en vol bereik, maar ik kan niet internetten (nu.nl, gmail, facebook etc). Icoontje is ook weer van blauw naar grijs gegaan (wat dat dan ook mag zijn).




Hoi hjansen84,



Dan zou ik je toch willen vragen om deze 'opdracht' van Charlene eens te doen:

Heb je al de kans gehad om je simkaart in een ander toestel te proberen? Of daar hetzelfde gebeurt?


Op deze manier kun je je simkaart/aansluiting en je telefoon testen en uitsluiten waar het probleem aan ligt.



Maakt het trouwens nog uit waar je je bevind? Of heb je hier overal last van?

Reageer