.

Vraag

Internet/Twitter/Facebook op blackberry werkt niet

  • 5 July 2012
  • 4 reacties
  • 891 Bekeken

Badge
Goedemiddag allen,

Ik heb een weekje geleden een abbo aangeschaft bij simyo met 120 belminuten/smsjes + een bb-bundel van 1000MB. Ik kan echter niet op twitter, facebook en gewoon op internet terwijl ik wel kan whatsappen. Als ik naar twitter en facebook ga zegt hij dat de databundel het niet ondersteunt en als ik naar internet ga krijg ik iets van authorization required. Ik zou toch wel zo snel mogelijk gebruik willen gaan maken van twitter en facebook op m'n blackberry. Hoe dit te verhelpen? 

Met vriendelijke groet,
Ruben Mijnster

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Ruben123Ruben,

We hebben je aansluiting gecontroleerd op het netwerk en geconstateerd dat de Blackberry instellingen niet correct op ons systeem stonden. We hebben dit voor je hersteld. We raden je aan je toestel uit/aan te zetten. Vervolgens zou het moeten werken. Kan je ons laten weten of het heeft geholpen?

Groetjes,

Alex
Goedendag,
Ik heb sinds vandaag een 500mb internetabonnement. Ik kan wel What's Appen, maar niet internetten. Dan geeft hij dit aan: HTTP-fout 401: niet geautoriseerd.
Waar kan dat aan liggen? Ik zou toch erg graag gebruik maken van mijn abonnement, aangezien ik overmorgen op vakantie ga...

Marjo
Ik krijg net een sms dat het helaas niet mogelijk is om mijn telefoon te configureren... Wat kan ik daar nou mee....

Ok, ik ben er nu achter dat dit abonnement dus niet geschikt is voor mijn Blackberry. Ik wist niet dat dat niet mogelijk was en ik ben daarvan ook niet op de hoogte gebracht. Maar hoe nu verder? Kan het omgezet worden?
Badge +6
Beste Marjo4,

Ik heb voor je nagekeken in het systeem. Ik zie dat je een internetbundel heb van 500MB per maand.
Een gewone internetbundel werkt helaas niet op een BlackBerry. Je dient via je persoonlijke pagina je huidige internetbundel op te zeggen en de BlackBerry bundel te activeren. De BlackBerry bundel gaat in op 1 augustus.

Reageer