.

Beantwoord

Internet super traag

  • 16 December 2012
  • 2 reacties
  • 310 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Beste Simyo,

Ik heb al een aantal jaar een abbonement bij jullie en ben super tevreden tot op heden, maar ik heb onlangs (2 weken geleden ongeveer) een Simyo nano sim ontvangen voor mijn iPhone 5 en het internet is echt abnormaal traag, zo traag dat de telefoon zonder Wifi echt niet te gebruiken is (het laden van google.nl duurt ongeveer 30 seconden). Verder gaat alles gaat prima bellen en bereik enz, maar als ik zonder Wifi wil internetten kan ik wel gelijk stoppen. En het maakt niet uit of ik nou in Delft, Rotterdam in de trein of thuis ben.

Het is al sinds het begin van de activatie van mijn nanosim, maar ik dacht misschien verbeterd het nog, maar tevergeefs het blijft hetzelfde, dus is er iets mis of is het gewoon standaard dat het zo traag is?

Met vriendelijke groet,

Alp
icon

Beste antwoord door Alex 17 December 2012, 13:30

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Alp wat voor teken staat er boven in de telefoon?
3G of ????

Apple zou toch niet weer de plank hebben mis geslagen met hun antenne?
Mijn iPhone 4 heeft een serienummer, waarvan bekend is dat de antenne niet goed is....
Maar dat zal toch inmiddels bij de 5 wel opgelost zijn lijkt me...
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Alp,

Ervaar je dit probleem op een bepaalde plek of overal? Wanneer je dit op een bepaalde plek ervaart, wil ik je vragen de postcode van deze plek door te geven. Ik begreep laatst van een klant op Facebook dat een software update het probleem kan verhelpen. Het kan inderdaad ook aan het type netwerk verbinding liggen zoals koorelle2 zegt. Zou je dit ook even kunnen controleren?

Groetjes,

Alex

Reageer